mischien handig voor mensen die willen weten wat goeie scanners zijn voor onder andere virussen, malware, trojans, worms en etc.
noem de scanner/scanners die je gebruikt en beschrijf ze.
de mijne zijn:
1. Trojan Hunter - beste bescherming tegen trojans voor 28€ per jaar.
zit op het moment te kijken naar Trojan killer, heb gehoord dat deze ook zeer goed is en Free.
maar trojan hunter word toch wel vaak geupdate. ( soms om de dag )
en het heeft een handige quick scan dat alleen boot sectoren, registries, poorten en draaiende processen scanned.
het sluit ook poorten die trojans hebben open gezet.
echt top programma
en dan heb ik Trojan Guard ( een schild wat erbij inzit/komt ) nog niet eens genoemd. ^^
2. MalwareBytes "Anti-Malware" - gratis en als je Malware in google search bar typed dan krijg je dit programma eerder aangeraden dan het woord Malware zelf. zegt genoeg.
3. AVG Free - ja.. wat te zeggen van deze. makkelijkst te verkrijgen. was ook mijn hoofd reden dit te nemen. had Nod32 maar had serieus het gevoel dat dat programma maar weinig deed. ook nadat avg free wel een virus vond en nod32 niet.
succes :thumb:
noem de scanner/scanners die je gebruikt en beschrijf ze.
de mijne zijn:
1. Trojan Hunter - beste bescherming tegen trojans voor 28€ per jaar.
zit op het moment te kijken naar Trojan killer, heb gehoord dat deze ook zeer goed is en Free.
maar trojan hunter word toch wel vaak geupdate. ( soms om de dag )
en het heeft een handige quick scan dat alleen boot sectoren, registries, poorten en draaiende processen scanned.
het sluit ook poorten die trojans hebben open gezet.
echt top programma

en dan heb ik Trojan Guard ( een schild wat erbij inzit/komt ) nog niet eens genoemd. ^^
2. MalwareBytes "Anti-Malware" - gratis en als je Malware in google search bar typed dan krijg je dit programma eerder aangeraden dan het woord Malware zelf. zegt genoeg.
3. AVG Free - ja.. wat te zeggen van deze. makkelijkst te verkrijgen. was ook mijn hoofd reden dit te nemen. had Nod32 maar had serieus het gevoel dat dat programma maar weinig deed. ook nadat avg free wel een virus vond en nod32 niet.

succes :thumb:
Laatst bewerkt: