Wat voor software?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kells

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2011
Hallo,
Ik hoorde pas dat me pa mijn pc vanaf zijn pc in de gaten houd en dat hij kan kijken wat ik alleen typ op facebook en msn. En aangezien ik niet wilt dat hij prive gesprekken ziet wil ik weten hoe ik dit tegen kan gaan :P.
Me pa wilt niet zeggen hoe hij dit doet dus moet ik het zelf uitzoeken. Maar weet iemand hoe ik dit tegen zou kunnen gaan? Ik dacht eerst aan een keylogger maar na het scannen van me pc vond ik niks.

Vertrouwd je vader je niet ?
Dan heb je het wel erg bont gemaakt of je moet eens met hem gaan praten .

Tis voor het eerst dat ik hoor dat pa slimmer is dan de jeugd. Komop je kunt het. :D

Goed scannen met diverse tools (MBAM e.d.). Portscan en desnoods met wireshark je netwerkverkeer bekijken.

het is niet dat me vader me niet vertrouwd maar hij wilt weten wat ik op me pc doe.
En kwa software weet ik niet al teveel van computers.

Ik weet hoe je vader dit doet, en ga dit hier zeker niet vertellen hoe hij dat doet. Hij zal daar vast en zeker een reden voor hebben.
Je vader zal je misschien wel vertrouwen, maar zal bezorgd zijn om je veiligheid.

als je dat soort dingen hebt, kan dat op meerdere manieren gedaan worden, ik help je graag want ik als mij dit zou overkomen zou ik er alles aan doen het te stoppen:P
* kijk is tussen de processen in je taakbeheer (ctrl+shift+esc -> tab: processen) maak daar is een lijstje van en kijk op google of een van deze dingen misschien zo'n soort keylogger is.
* kijk eens in de map program files (C:\Program Files\) ken je al deze programma's die hier staan? of staat die 'keylogger erbij'?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan