Hallo, ik weet dat er een kopje staat met een link naar artikels om een videokaart te kopen, maar ik zou graag willen weten van professionals welke videokaart ik het beste kan kopen... Ik zal hier als eerst wat gegevens van mijn PC zetten:
- een computer met Pentium 4 2,53 ghz processor
- nVidia GeForce4 MX 420 (64mb) (op een AGP slot)
- Systeemgeheugen: 512 MB (PC2100 ECC DDR SDRAM)
- Moederbordnaam: Compaq Evo W4000
Zoals misschien wel een beetje duidelijk is is mijn videokaart en m'n systeemgeheugen enigszins verouderd. Daarom zou ik mijn videokaart willen vervangen voor een kaart welke de meeste huidige shooters en dergelijke aan kunnen. Ook zou ik een extra geheugenstrip van 512 mb erbij willen hebben zodat ik op 1024 mb werkgeheugen kom.
Hier zou ik ook graag wat extra informatie over willen hebben, waar ik precies op moet letten wat de verschillen zijn etcetera. Dezelfde informatie wil ik eigenlijk ook voor de videokaart, en ook wat men mij aan zou bevelen.
alvast bedankt!
mvg, Niki
- een computer met Pentium 4 2,53 ghz processor
- nVidia GeForce4 MX 420 (64mb) (op een AGP slot)
- Systeemgeheugen: 512 MB (PC2100 ECC DDR SDRAM)
- Moederbordnaam: Compaq Evo W4000
Zoals misschien wel een beetje duidelijk is is mijn videokaart en m'n systeemgeheugen enigszins verouderd. Daarom zou ik mijn videokaart willen vervangen voor een kaart welke de meeste huidige shooters en dergelijke aan kunnen. Ook zou ik een extra geheugenstrip van 512 mb erbij willen hebben zodat ik op 1024 mb werkgeheugen kom.
Hier zou ik ook graag wat extra informatie over willen hebben, waar ik precies op moet letten wat de verschillen zijn etcetera. Dezelfde informatie wil ik eigenlijk ook voor de videokaart, en ook wat men mij aan zou bevelen.
alvast bedankt!
mvg, Niki