wat werkt er het best voor p2p

Status
Niet open voor verdere reacties.

martien54

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2003
Hallo,

Ik heb heel wat problemen met kazaa (bijna geen enkel liedje is goed) nu ben ik wat gaan rondzoeken op het internet en vind verschillende p2p programmas ,weet iemand met welke programma ik niet veel problemen zou hebben,mijn pc heeft geen al te groot geheugen ,ik heb win98SE ,het is hoofdzakelijk voor liedjes.

Bearshare, areslite en limeware heb ik gevonden,het liefst had ik een programma voor zo weinig mogelijk upload (als het kan zonder)daar mijn verbruik nogal hoog ligt door de webcam van de kinderen.:)

Ik vind LimeWire erg prettig.
Door de interface met tabbladen kun je meerdere zoekacties tegelijk uitvoeren - zie bijlage.
Zoeken en downloaden gaat lekker snel.
Zoekresultaten worden meteen gerangschikt op beste verbinding en grootste beschikbaarheid.
Aan de linkerkant kun je op verschillende manieren filteren.

Guus.

Laatst bewerkt:
Als je niet wil oploaden moet je een newsserver proberen .

Zelf heb ik al jaren WinMx. Je moet een andere manier van downloaden aanleren. Aanklikken en niet meer kijken ;) Er staan n.l. vaak heel wat wachtenden voor je.
De kwaliteit is net zo goed als jij wilt omdat je heel goed op bitrate kunt zoeken.

Maar........programma voor zo weinig mogelijk upload als je hier mee bedoelt dat je zo min mogelijk wilt delen dan zul je van een koude kermis thuiskomen. Ik controleer alle 0-delers met Leechammer en met mij velen.

Ik heb de afgelopen dagen gedownload in WinMx zonder dat de firewall iets toeliet. Nou, dat schiet dus echt niet op.

Voorwat hoordwat is ook logisch eigenlijk vind ik .:rolleyes:

Ik download veel met dc++ maar ook daar geld des te meer je kunt delen des te meer aanbod heb je .

Wat is dc++ ?

Trouwens met Bitcomet schiet het ook leuk op.

Bedankt voor je link! Ga ik eens bekijken.

Maak je maar niet ongerust wat die upload. Ik baalde dat ik de router en firewall niet op 1 lijn kreeg.
Zonder upload is er echt geen beweging in te krijgen :D

Ik heb ook dc++ een jaartje en ben er zeer tevreden mee.
Wij hebben nu in de downloadmap 40 gb aan muziek en filmpjes staan.
Als je nog grote speelfilms gaat downloaden dan zal ik bittorent of newsleecher...

Ik heb DC++ voor een deel ingesteld. Nu het poort gedoe nog. Kan dat alleen maar handmatig?
Veel invullen wel vind ik.

Met dc++ moet je ff leren werken , ik selecteer eerst een bestand vervolgens laat ik zoeken op soortgelijke bestanden .

Daarvan pak ik dan de T1 of T3 servers alhoewel je daar niet altijd vanop aankunt .

Vervolgens houd ik de download in de gaten de echt langzame knikker ik er gelijk weer uit totdat ik een snelle tepakken heb.

Werkt redelijk bij mij .:rolleyes:

Hallo iedereen,

Wat een reacties!!Iedereen bedankt!! Maar zoals ik zie heeft ieder zijn mening en moet ieder voor zich uitzoezken wat er het best werkt voor hetgeen men zoekt,ik heb alles gedownload en heb nu ares(door en kennis aangeraden) en ook limewire op de pc installeerd zo zal ik eens vergelijken en de beste houden en dan misschien nog een ander er eens opzetten.
Arie64 spreekt van een newsserver ,waar haal ik dat en wat betekent dat??
Winmix heb ik vroeger al eens op de pc gezet maar was er niet tevreden over.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan