Wat wordt de definitieve Vista SP1?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harry Snor

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
1 mrt 2004
Hoi !

Inmiddels is er veel onduidelijkheid over wat nu exact de definitieve versie is !

Zelf draai ik bijv. Vista met SP1 RC2 refresh, maar zowel in het watermerk als in de eigenschappen wordt gewoon Vista versie SP1 weergegeven zonder toevoeging !

De definitieve versie zou toch een andere zijn, maar zolang die nergens te vinden is blijft er onduidelijkheid !

Zolang Microsoft geen opheldering geeft over het exacte versienummer zal het geharrewar nog wel even voortduren.

Er zijn wel complete Vista/DVD´s incl. SP1 verschenen op diverse sites, maar of dat echt de definitieve versie is.......

Greetz,

Harry.

Er is heel veel onduidelijkheid over.. Op Wilders en Neowin gaan hele discussies over of er nu wel of niet sprake is van de definitieve versie.
Op nieuwsgroepen schijnen allerlei versies de ronde te doen maar ook mensen die het geïnstalleerd hebben weten het niet zeker.

Ik snap dat niet.. Wacht gewoon tot 'ie bij MS beschikbaar is.

Hallo !

Inmiddels kan ik bevestigen dat de definitieve Vista SP1 de volgende is:

Property Value
Build Lab 6001.longhorn_rtm.080118-1840

Greetz,

Harry.

Hoi !

Ik heb het rechtstreeks van Microsoft Nederland, maar als beta-tester is het me niet toegestaan de mail hier al te kopieeren.

Zogauw het wel kan zet ik de link hier.

Greetz,

Harry.

Maar kan je iets concreets geven?
Ik snap dat je niet zomaar mails en/of links klakkeloos kan kopieëren :).

Hoi !

(Nog) geen oplossing voor handen voor dat probleem, ik zal nog even zoeken.

Greetz,

Harry.

pm7mo.jpg

Laatst bewerkt:
Het mooie is dat in de lijst geïnstalleerde updates de volgende update staat:

KB937287:Build 6001.18000(x86)

Hoi !

Dat is de voorloper van: Windows Vista Service Pack 1 Release Candidate 1-Built 6001.18000 (X86).

Die staat er bij mij in, en dat blijkt dus de definitieve te zijn !

Als je nu op: "naar update's zoeken" klikt wat gebeurd er dan ?

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan