wat zeggen jullie hiervan ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pimzoektbaasje

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2002
Hallo ik krijg een nieuw systeem met de volgende gegevens zouden jullie hier je mening eens over willen geven?

Chieftec bigtower
MSI MB 875p NEO FIS2r Intel P4
P4 3 GHz 800 MHz
valueram 512 Mb DDRam 400 MHz 2x
HDD 120 Gb 7200rpm SATA
Asus A9800XT TVD Pro ATI Radeon 256Mb AGP
SB Audigy 2 ZS
Plextor 8x DVD +/- Rewriter
DVD ROM 16x
LOgitech cordless DT MX

Dit was het

bvd Pim

Wil ik ook ff een prijs weten want dan kunnen we pas zeggen of het wat is.....
Ziet er wel goed uit hoor.

geil:D maar ik zou wel een hyperthread versie nemen, scheelt best namelijk. Desnoods iets minder hertzjes dan maar...

de prijs incl

Hallo

de prijs voor dit alles is inclusief iliyama monitor 17 inch
printer HP 5652 diskettestation IDE/FDD kabelset rond rood en vervoerskosten (ja ik weet het ik ben lui maar ik vind dit makkelijker wordt alles lekker thuis bezorgd hoef ik de bedrijfsauto niet leeg te halen)

de prijs wordt dan € 2556.50

vind ik precies toch wat veel voor je systeem. ik denk dat als je hem zelf bouwt je nog wat zou uitsparen

wauw....wat een geld zeg...dat was vroeger toch wel even 5700,- ouderwetse pieken.
En dan nog een gewone monitor?? Hmmmmm....ik zal er nog even over denken als ik jou was.

Geplaatst door @temptation
geil:D maar ik zou wel een hyperthread versie nemen, scheelt best namelijk. Desnoods iets minder hertzjes dan maar...

De P4 3.00 Ghz/800FSB is een Hyperthreading processor.

ow. Ik dach dat je beide versies gewoon nog kon krijgen voor boven de 3.0Ghz. Stupid me:p

Ik vind het trouwens ook wat prijzig. Pricewatch zit er altijd ver onder... ik zou verschillende bedrijven gewoon vragen wat dit bij hun zou moeten kosten.(damn hoe noemen ze dat ook alweer:) )
Dit moet denk ik goedkoper kunnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan