wat zie ik in ad-aware????

Status
Niet open voor verdere reacties.

Huigie

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2001
Berichten
442
Misschien een domme vraag, maar ooit heeft iemand ad-aware op mijn laptop gezet. Dit draaide ik net en dan krijg ik een hele lijst met ?????????
Wat moet ik hiermee aan?

Jacqueline

(Zie bijlage)
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Je kunt een back-up maken met AD-Aware en daarna deze file's deleten.
Mocht er toch iets mis gaan dan kun je de back-up terug zetten.

Grtzzz.
 
Geplaatst door michelmathers
of we in jouw laptop dingen hebben veranderd os snpa ik het dan niet?

Nee, jullie hebben niets veranderd. Iemand heeft dat ooit geinstalleerd en daarna van alles en nog wat gedaan, maar ik weet alleen niet zo goed wat. Ik weet dat dit programmaatje spyware of zo moet opzoeken? Maar ik weet niet of ik in die lijst dan iets zie, waar allarmbellen moeten gaan rinkelen of dat ik altijd alles maar moet verwijderen of wat dan ook. Ik ken het progje niet, weet het nut ervan niet dus wil graag weten wat ik er mee moet.

Jacqueline
 
Geplaatst door javries


Nee, jullie hebben niets veranderd. Iemand heeft dat ooit geinstalleerd en daarna van alles en nog wat gedaan, maar ik weet alleen niet zo goed wat. Ik weet dat dit programmaatje spyware of zo moet opzoeken? Maar ik weet niet of ik in die lijst dan iets zie, waar allarmbellen moeten gaan rinkelen of dat ik altijd alles maar moet verwijderen of wat dan ook. Ik ken het progje niet, weet het nut ervan niet dus wil graag weten wat ik er mee moet.

Jacqueline

Dan moet je het eens op gaan zoeke. Bij de functie zoeken. Iemand heeft er een tijdje geleden een hele uitleg gegeven. Wat het is hoe je het weg kan halen enz.
 
Geplaatst door Raymond Bos
By The way...
Ik zie dat je Adaware 5.83 gebruikt en die is al erg oud.
Je kan nu ook 6.0 downloaden, die is pas uit!!

http://www.lavasoftsupport.com/index.php?act=ST&f=1&t=2669&s=87b256a18ec8879b53fffd78e0580dc6

Je kunt er vanuit gaan dat je alles kan laten verwijderen alhoewel het verstandig is eerst een backup te maken.

Kan je niet ff een preciezere link geven dat ik gelijk het dowload-schermpje kan krijgen. Ik ben namelijk ook al even op zoek naar de nieuwe ad-aware maar ik stuit telkens op een soort key.
Alvast bedankt!
 
bedankt voor al de uitleg. Heb alles verwijderd. Daarna nieuwe versie geinstalleerd en die vond nog 53 items. Die ook verwijderd. Alles draait nog, dus zal wel goeg gegaan zijn. Daarna RegClean laten draaien en opnieuw opgestart. Alles doet het nog.................
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan