Wat zijn clusters?

• Onderwerp starter Onderwerp starter naat
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

naat

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2001
Ik heb een onstabiel systeem een amd athlon xp 1600
kloksnelheid 1,40ghz 248mb geheugen met windows XP
de computer geeft veel stopfouten zoals no more irp stock locations of driver-irql-not-less-or-equal
de schijf is gepartitioneerd
iedere keer als de pc opstart merk ik dat er minder clusters beschikbaar zijn.........

clusters

Dus moet ik me zorgen maken over het aantal clusters dat bij ieder blauwscherm verdwijnt. Totaal zijn er ongeveer 1900000 clusters op de schijf.

Bij de foutmelding driver-irql.....
kan dus zijn dat een van de drivers niet compatible met windows xp prof zijn.hoe kom ik erachter welke dat is?

ook heb ik gelezen dat voor windows xp 256mb geheugen nodig is..ik heb er 248mb

Ik wil van die blauwe schermen af...helpmij

256MB geheugen is aangeraden, verplicht is het niet. Je hebt er trouwens wel 256MB in zitten, maar waarschijnlijk wordt 8MB ervan gebruikt door de videokaart op je moederbord - dat terzijde.

Als je zo'n blauw scherm krijgt, zie je onder de melding (bijvoorbeeld IRQ_NOT_LESS_OR_EQUAL) dan ook een bestand staan, bijvoorbeeld nv4_disp.dll?

router Linksys

Beste Steve, ik reageer op een vorig bericht van u, waar staat dat als ik met een Router linksys werk in een draadloos netwerk dat ik dan niet met mijn laptop MSN messenger zou kunnen gebruiken , of bestanden door sturen, ik sta voor de aankoop , is dat juist, graag wat meer uitleg

Re: router Linksys

Geplaatst door giljom
Beste Steve, ik reageer op een vorig bericht van u, waar staat dat als ik met een Router linksys werk in een draadloos netwerk dat ik dan niet met mijn laptop MSN messenger zou kunnen gebruiken , of bestanden door sturen, ik sta voor de aankoop , is dat juist, graag wat meer uitleg

Doe dit niet hier, hiermee vervuil je thread's. Reageer gewoon in het topic waar je dat gelezen hebt en niet zomaar een een willekeurig topic waar Steve heeft gereageerd.

less or equal

er staat geen informatie bij.
Ik heb ook een virusscan gedaan en hij geeft geen infecties aan.
als ik de pc opstart krijg ik vaak bij de schijfcontrole
eerste cluster is ongeldig etc
ook staan er veel kruiskoppelingen bij aan bestand (en dan een nr erachter) en dan geeft hij aan is hersteld tijdens kopieren
de ongeldige clusters zet hij om in bestanden
is dat goed

ook geeft hij aan dat windows wordt afgesloten vanwege een onherstelbare fout en dat ik de systeembeheerder moet informeren etc

is er geen logboek waar hij dit soort fouten opslaat zodat ik dat kan afdrukken en naar degene kan sturen die dit ding hebt samengesteld?

of kan ik beter een ande os erop zetten? Hij heeft ook een ghost image op F: gezet maar ik weet niet hoe ik dat moet doen?

HHHHHHHHHHHHHEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLP

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan