• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

wat zijn de voor naamste functies van excel en word.

Status
Niet open voor verdere reacties.

glda19

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jan 2008
Hi

Kan iemand mij zeggen wat ze verstaan onder de voornaamste functies van excel en word.

excel=rekenen, word=schrijven

Ik ben niet helemaal zeker, maar dat lijkt me correct ;)

Zo te lezen wordt de drank weer duur betaald :)

Als het er af kan is dat geen probleem natuurlijk.
Proost! Op je gezondheid :)

daar gaan we weer echt helpen kun je dit niet noemen

Google even op "cursus word en excel" en u heeft alle informatie die u nodig heeft.

Deze ts stelt vrij veel vragen maar is eigenlijk nooit tevreden met het antwoord. Ik ben ermee opgehouden.

kan zelf niet duidelijker zijn want krijg zelf niet meer dan wat ik zei in eerste post. Is voor mij ook één groot ?

Het antwoord op je vraag in de eerste post staat in de 2e post.
Als dat niet het antwoord is dat je zoekt is je vraag niet duidelijk.

dit vind ik terug in de tekst waar ik moet gaan kijken voor het examen
· tekstverwerking: Word (laatst versie) gebruik van de voornaamste functies
· spreadsheet: Excel (laatst gebruikte versie): kennis van het gebruik van de voornaamste functies
duidelijker kan ik het niet zeggen want weet nu zelf niet meer

HelpMij heeft een duidelijke regel als het gaat om school- en huiswerk vragen: daarbij mogen wij niet helpen met rechtstreekse antwoorden. Die ga je hier dus (hopelijk) ook niet krijgen.
Als je je voor een examen moet voorbereiden, dan ligt het wellicht wat genuanceerder, omdat je geen directe vragen stelt. Je wilt weten wat de belangrijkste functies van de programma’s zijn. Eigenlijk is Microsoft daar zelf heel duidelijk in: alle (volgens Microsoft) belangrijke functies zitten namelijk altijd in het tabblad Start. Dus als je daar begint, kom je een heel eind.

Zo, dus:

Bijlagen

• timshel.PNG
    timshel.PNG
    15,1 KB · Weergaven: 81
sorry is zo als ik zeg in post 12
Dit vind ik zelf weer meer weet ik ook niet over te zeggen.

Google is your friend..

Zoals OctaFish zei in #13, alle voornaamste functies zitten in tabblad Start.

In welke opleiding zit je? Kijk eens naar deze.

ook al gedaan maar niks gevonden

Het menu Start staat vol met knoppen en jij vind niks???
Dan ben je nog steeds niet duidelijk in wat je nu eigenlijk zoekt.

Ik vrees dat je echt bij de opleiding moet gaan vragen wat onder voornaamste functies valt voor jou opleiding.
Als jij als leerling van de opleiding al geen idee hebt wat daar onder valt hoe moeten wij het dan weten wat de eisen zullen zijn zonder te weten om welke opleiding het gaat, wat het niveau van de opleiding.

Een management assistent of secretaresse zal heel andere functies nodig hebben dan een boekhouder of hypotheekadviseur.
Het is dus niet te zeggen wat voor jou de examen eisen zijn. Dat is geen onwil maar een onmogelijkheid met zo weinig informatie.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan