Watchdog.sys / Flash Shockwave Plug In

Status
Niet open voor verdere reacties.

NLBlackeye

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2011
Berichten
6
Beste Iedereen,

Naar aanleiding van mijn strijd met de Shockwave Flash Plug in maak ik deze Post.

Sinds ik mijn computer nieuwe updates heb gegeven, heb ik problemen met Blauwe schermen of te wel de bekende BSOD.

Het blauwe scherm komt tevoorschijn op het moment dat ik youtube filmpjes kijk, of streams van spelletjes.
De foutmelding die ik krijg bij het blauwe scherm is watchdog.sys

Ik heb een grafische kaart met Nvidia ondersteuning. Na uren te hebben gelezen wat het kon zijn, ben ik tot de volgende conclusie gekomen.

De nieuwste updates van Nvidia in combinatie met Flash player, gaan NIET goed samen. Dit heeft te maken met de Hardware Acceleration tussen Flash en Nvidia.

Mijn manier om dit probleem op te lossen is als volgt:
- Verwijder alles van Adobe en Flash op je computer.
- Start de Pc opnieuw op.
- Dowload 266.58 WHQL als driver voor Nvidia.
- Start de pc opnieuw op
- Download en installeer Flash Player
- Open een Youtube filmpje en kijk of je pc niet crasht wanneer je deze HD of Full scherm opent.
- Wanneer deze niet crashed installeer dan Adobe Reader en check het weer.

Als het goed is werkt je pc nu weer als vanouds.

Ikzelf ben hier 2 maanden mee aan het stoeien geweest. Ik twijfel nog of het ook door Google Chroom komt, maar daar ben ik nog niet helemaal uit. Wanneer ik hier iets meer over weet, zal ik dit aanvullen op deze post!

Groetjes NLBlackeye
 
ik heb dit ook ik speel op hyves een spel maar sinds vandaag geeft de pc aan dat shockwave flash plug-in vast loopt ik krijg dan alleen een puzzelstukje tezien met een gezichtje op een zwart scherm waar het spel normaal komt, ik weet niet wat ik hier aan kan doen,
 
Ik heb het ook op mijn laptop soms. Probeer gewoon opnieuw te openen. Ik heb het gehad dat ik ging kijken naar de top 2000. je krijgt een knipperend beeld en daarna is het POEF uit. Bij mij hielp F5, of opnieuw opstarten van je scherm.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan