waterkoeling

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rob73

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 jul 2002
Ik ben van plan om waterkoeling op m'n comp te installeren.Maar wat is nou een goeie waterkoelingsset en waar moet ik op letten bij de aanschaf.
Heb een Socket-A ,Athlon Xp 2400+

Bvd

Het belangrijkste is je budget en wat je zelf wilt doen.. Wil je echt een kant-en-klaar setje, of wil je het goedkoop (en goed) doen door bijvoorbeeld op de autosloop een radiator te gaan halen?

En waarom wil je precies aan de waterkoeling?

Prijs maakt niet zoveel uit.En m'n comp word nu wel een beetje te warm,CPU:57
Mobo:38

En daarbij,vind ik waterkoeling wel gaaf.

weet wel waar je aan begint je moederbord en CPU kunnen allbij niet zwemmen gaan ze heel erg van knetteren !!

Je kan ook gewoon een betere (lucht)koeler op je heatsink drukken. Waterkoeling is de oplossing als je een redelijk stil systeem wilt met toch redelijke temps.

Oke bedankt alvast.Denk toch dat het dan waterkoeling word,al is het al vanwege de stilte.

Als je het voor de stilte doet kan je ook een goede heatsink kopen en daarop een stille fan zetten. Ben je een stuk goedkoper uit.

Geplaatst door Steve
Als je het voor de stilte doet kan je ook een goede heatsink kopen en daarop een stille fan zetten. Ben je een stuk goedkoper uit.

Kun je me ook een goed merk aanbevelen? :thumb:

Een goede heatsink (Thermalright 900, Swiftech MCX462 etc) en een stille fan (Papst, Panaflo, Vantec) erop.

Geplaatst door Steve
Een goede heatsink (Thermalright 900, Swiftech MCX462 etc) en een stille fan (Papst, Panaflo, Vantec) erop.
toch blijf ik me daarover verbazen...
iemand vraagt: weet je een paar goeie?
en steve die schudt ff een aantal namen z'n mouw uit :eek: :D :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan