Waterkoeling

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste poster,

Ik ben het met je eens dat iedereen zijn eigen stijl heeft van schrijven en communiceren. We zijn immers allemaal individuen. Een forum als helpmij is echter dermate druk bezocht dat de inhoud van berichten op zijn minst een beetje voor iedereen leesbaar moet zijn. In deze kan je gerust stellen dat het belang van het individu om zijn berichten in een bepaalde schrijfstijl te posten, ondergeschikt zou moeten zijn aan de algemene leesbaarheid op dit forum. In dat geval is het voor iedereen mogelijk en plezierig om jouw berichten te lezen, en zal je ook een hogere respons krijgen op je vragen.

Bankdirecteur Nederlands is natuurlijk niet van toepassing. Jij doet het nog alleen met hoofdletters, maar als je af en toe ziet wat er voor BrEeZaH taal wordt gebruikt! Je kan je voorstellen dat dat de leesbaarheid echt niet bevordert. Je positieve bijdrage in deze wordt echt gewaardeerd.

Denk maar zo, alleen Duitsers schrijven zelfstandige voornaamwoorden met een hoofdletter :D.

Ik hoop dan ook dat je begrip hebt voor ons standpunt en dat je een trouwe bezoeker blijft van ons forum, waar we met ons allen toch willen staan achter de filosofie dat er voor iedereen snel en goed een oplossing voor zijn of haar computerprobleem gegeven kan worden.

Verder denk ik dat je vraag over waterkoeling inhoudelijk wel beantwoord is, en verdere discussie over het gebruik van hoofdletters niet erg zinvol meer is. Je zou kunnen overwegen om dit topic op opgelost te zetten en eventueel te sluiten.

Vriendelijke groeten,

Hangmat
moderator sectie hardware reviews

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan