Waterkoelings setje?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bas12345

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2007
Hallo,

Is dit een mooi waterkoelings setje die ook goed kan werken?

BG-Computers

EKVG20 EK Water Blocks 8800GT Acrylic 75.00

DTEK01 D–Tek FuZion uni 61.00

BLI13 Black ICE Radiator GT Stealth 360 – black 51.90

EHM03 Eheim Universal pump 1250–790 230V 62.00

SLNG01 PUR–Slang 10/8mm clear – 1m 2.75

FIT090 Schroefsluiting recht 1/4 naar 10/8mm slang 1.30

Zou iemand mij alstublieft willen helpen hiermee?

Alvast bedankt :thumb: :)

Is er nou echt helemaal niemand die er hier iets snapt van Watercooling?

vast wel, maar je zit wel een beetje in het verkeerde topic. Er bestaat een waterkoelingstopic, waarschijnlijk heb je daar meer succes..

Hoe goed je waterkoeling werkt hangt af van de componenten. Goeie radiator + goeie fans en een dikke pomp staan gegarandeerd voor goede koeling. Aangezien je een aantal spullen bij elkaar hebt geraapt, durf ik geen uitspraak te doen hoe goed deze met elkaar gaan samenwerken..

vast wel, maar je zit wel een beetje in het verkeerde topic. Er bestaat een waterkoelingstopic, waarschijnlijk heb je daar meer succes..
Mag jij me gaan uitleggen waar deze is. Deze sectie heet niet voor niets "Processor / Koeling".

Ik moet zeggen ik ben een beetje beginner met waterkoeling.
Daarom heeft Bg-computers mij het "XSKIT1 XSPC X20 Pro waterkoeling kit" aanbevolen. Daarbij heb ik nog een vga blok er tussen gestoken en dat ging prima.
Maar zo te zien wil jij alles los halen.
Ik zou zeggen mail bg-computers met wat je wilt hebben en vraag of het compatible is met elkaar.
Niet dat je straks een high flow pomp hebt met een verkeerde radiator of aansluitingen.
BG-computers zal aanwezig zijn op Energy Lan (http://www.energylan.nl/) maar dat is pas in oktober, mischien dat je daar eventueel nog kunt rondkijken. En als je niet kunt wachten dan ga je er toch even heen?
Ze hebben goede expertise op het gebied en kunnen je het beste helpen.

Greetz,
AciDCooL
http://www.bg-gaming.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan