• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Watermerk in Excel 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.

Archipel

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2015
Hallo Forumleden,

Onlangs heb ik een watermerk (WordArt) in een Excelbestand ingevoegd. Op zich mooi... maar wat raar dat je binnen de letter-/cijfergroten en breedten je cellen niet kunt bereiken en dus niet kunt bewerken.

Heeft iemand hier ervaring mee en misschien een oplossing?

Ik heb een tabel, met daarin het watermerk, bij dit bericht toegevoegd. Voor de oplossing maak a.u.b. gebruik van dit bestandje.

Met vriendelijke groet

A

Bijlagen

Een watermerk voeg je in via een koptekst, zie deze site voor meer informatie. Via afdrukvoorbeeld zie je het resultaat.

Bijlagen

Via koptekst kun alleen maar een afbeelding invoegen welke je niet kunt verplaatsen. Het is niet mijn bedoeling om het te gebruiken voor het afdrukken.

Laatst bewerkt:
Via koptekst kun alleen maar een afbeelding invoegen welke je niet kunt verplaatsen. Het is niet mijn bedoeling om het te gebruiken voor het afdrukken.

Uw toegevoegd bestandje is leeg.....

Laatst bewerkt:
Re: Uw toegevoegd bestandje is leeg.....
Leuk. Click eens op PrintPreview.

Ok, ik snap dat je op afdrukvoorbeeld moet klikken om het te bekijken. Ziet er uit zo als ik het graag wil hebben, maar ik snap nog niet de werkwijze..... Tevens is het voorbeeld van Rob gedateerd. Ik heb Excel 2016 en dat ziet er anders uit.

Laatst bewerkt:
Hi Rob, jouw instructies hebben betrekking op Word en niet op Excel. Bedankt voor jou inzet. Ik heb wel ontdekt dat Excel 2016 minder mogelijkheden heeft dan Word en ook minder dan vorige versies. Zie jouw voorbeelden in het eerste bericht. Ik laat het maar zo. Bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan