Watermerk wordt niet weergegeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

blacksheep

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 nov 2000
Mijn briefhoofden hebben watermerken in het midden van de brief. Daarover heen komt mijn tekst. Nu is het zo, dat wanneer ik een brief schrijf en deze per e-mail verstuur, het watermerk niet meekomt. De ontvanger ziet dus alleen een getypte afzender, maar geen watermerk. En dat was nu juist de bedoeling. Kan iemand me inlichten hoe dit wel zichtbaar te maken is?

Is het misschien niet beter, dat u uw brief als een attachment(bijlage) naar de geadresseerde verstuurt?

Met vriendelijke groeten,

Dennis.

Ja dat doe ik ook, desalniettemin komt het watermerk er niet op.

Bij een 'normale' installatie van Word wordt de koptekst (watermerken worden onder koptekst ingebracht!) meegeleverd in het document als het als bijlage wordt verstuurd.
Alleen als je het document verstuurt via Bestand--Verzenden via email..., dan wordt de koptekst niet in het bericht opgenomen, maar in een apart meegeleverd htm-bestand.

blacksheep,

Misschien denk ik wel te simpel hoor:

Wanneer je een document opmaakt en dat geheel na afloop(met inbegrip van dat watermerk) vervolgens opslaat en het daarna per e-mail naar iemand verstuurt en de ontvanger het document opent met dezelfde tekstverwerker waarmee je je document opgemaakt hebt, dan moet het watermerk volgens mij toch door de ontvanger kunnen worden aanschouwd?

Ik zou het anders ook niet weten waarom de geadresseerde het watermerk niet te krijgt, Sorry.
Hoop dat anderen je het wel kunnen helpen.

Dennis.

Geplaatst door blacksheep
Ja dat doe ik ook, desalniettemin komt het watermerk er niet op.

Hai BlackSheep, :D

Raar gevalletje maar daar zijn we voor hé!

Probeer het eens anders.
Ipv van een watermerk

Voeg een figuur in (jouw watermerk)
Kies indeling: Achter tekst.
Kies op de figuurwerkbalk Kleur/Wassen
Pas het formaat en de plaasing van het plaatje aan!

Je kunt er nu ook gewoon overheen typen.

Wellicht lukt het op deze manier wel.

Succes! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan