Watermerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

okijoki

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2001
Goedemiddag

Ik wil een logo als watermerk precies op het midden van een pagina krijgen, met daarboven en daaronder een woord, ook precies in het midden. Hoe doe ik dat met Word 97

Bij voorbaat dank

Oki

ik weet niet of het kan in word 97... maar ik doe het altijd zo in word 2000

je activieert kop en voet tekst
voegt het plaatje in en sleept het naar het midden van de pagina.. die tekst die je erboven en eronder wil zetten moet wel bij het plaatje bijgevoegd zijn anders gaat t niet

succes

Is dat alleen met slepen te bereiken, kan er niet gecentreerd worden op de één of andere manier??

kan wel op het midden van de regel door op centreren te drukken...
maar ik weet niet hoe je hem precies op het midden van de pagina kan zetten.

je kan natuurlijk wel de maat nemen van de pagina en die precies door midden doen en daar het midden van je plaatje van nemen en dan op centreren drukken... dan staat die ook precies in het midden

Logo met tekst als watermerk .....

Hoi,

Wat je wilt heb ik uitgeprobeerd, maar het lukt niet om: en een logo, en tekst daarboven en -onder afzonderlijk goed in orde te krijgen (dus als drie afz. objecten).
Een tekenpakket (paint bijvoorbeeld) biedt uitkomst.

Je plaatst hierin zowel je logo, als je tekst en bewaard dit als geheel.
Vervolgens voer je het in in de koptekst als watermerk en 'bewerkt' het naderhand zodanig dat het ten opzichte van de hele pagina zowel horizontaal, als verticaal wordt gecentreerd.

Succes, Teun

Beste Okijoki

het kan! Je plaatst je illustratie (watermerk en kiezen voor 'Tekst voor' in de tabbladen bij opmaken figuur) in de Koptekst/Voettekst.
Eronder en/of erboven plaats je een tekstvak en voeg er de tekst in. Van de tekstvakken kan je desgevallend het kader weglaten.
Met de werkbalk Tekenen ga je naar de links gerichte schuine pijl; nu kan je de verschillende objecten (1 illustratie en evntueel 2 tekstvakken) selecteren om ze dan via de Knop tekenen uit te lijnen naar wens, zowel vertikaal, horizontaal of beide.

Dit is volgens mij de oplossing voor je probleem!

Veel suc6!

NIh1IlO

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan