Waterschade aan mijn blackberry bold

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mervelicious

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 mei 2011
ik was aan het fietsen en het regende ik keek naar mijn BB en opeens stond hij uit ik probeerde hem heletijd aan te zetten maar hij deet heeeel erg langzaam en ging maar niet aan en op het einde ging het wel aan maar dat pincode invul balk kwam niet omdat de toetsen niet gingen maar het ging wel aan en toen ging ik heletijd batterij eruit halen opnieuw doen en die pincode balk kwam nog steeds niet en het staat dus heletijd op dat ontgrendel knop en die ontgrendel knop gaat ook niet meer, ze zeiden dat er waterschade was, wat kan ik nu het beste doen? :(

Laatst bewerkt door een moderator:
Zou je even de opmaak willen aanpassen? Leest prettiger. Werkt het hele toetsenbord niet meer? Misschien kun je eens zonder sim-kaart opstarten. Dan hoef je geen pincode in te voeren.

Batterij er uit halen!!!
En zeker een aantal dagen(dag of 5) goed laten drogen!

Aanzetten als hij nat is is vragen om kortsluiting en dat betekend dan dat je hem weg kan gooien!

Batterij & Simkaart eruit halen en Black Berry in een bak met rijst leggen, want het rijst absobeert het water, soms werkt het,
kan het je niet garanderen :(

Batterij & Simkaart eruit halen en Black Berry in een bak met rijst leggen, want het rijst absobeert het water, soms werkt het,
kan het je niet garanderen :(

en voor hoelang moet ik het dan in dat bakje met rijst houden? en het bakje moet toch dicht he

paar uurtjes in de rijst, daarna goed laten drogen, kan nog wel een week duren dan

Geen verzekering afgesloten?
Werk wel net zo prettig. Omdat de batterij er niet gelijk uit is gehaald is mogelijke laat optredende schade niet ondenkbaar. Denk aan corrosie, beschadiging van het display.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan