Wattage

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ricksnake

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2006
Ik heb net al bij voeding een bericht geplaatst dat ik een nieuwe voeding heb, maar ik krijg de molexjes niet los. Nou wil ik dus graag weten of ik mijn nieuwe videokaart ook op mijn oude voeding kan aansluiten, dan breng ik die nieuwe voeding gewoon terug.
Dat is een bestec 250 watt voeding.
Ik heb een pc met:
- AMD athlon 3000+ 2100 mhz
- 1536 mb ram
- Radeon 9200 SE (nieuwe videokaart wordt een x1650 pro)
- 6 usb-aansluitingen
- DVD/CD Writer
- DVD-rom
- 160 GB HD
Systeem is 3 jaar oud!
Ik game niet al te fanatiek, de meeste spelen die ik speel kan mn radeon 9200 zelfs nog redelijk aan! Ik heb het dan over generals, WoW of fifa 07...
Is het mogelijk om die kaart aan te sluiten op mijn oude voeding?

Ik denk toch echt dat je die nieuwe voeding wel nodig hebt hoor!

Welke molex-stekkers krijg je niet los?

Die 4 punts aansluitingen die in mn dvd writer, dvd rom en HD zitten.. zelfs met een platbektang en dan volle kracht trekken komen ze niet los :( Heb ik nou voor nix 120 euro aan voeding en videokaart uitgegeven?
Edit: Ik heb trouwens een HP pavilion a660, er zit alleen een extra 1 GB geheugenstick in!

Laatst bewerkt:
Die 4 punts aansluitingen die in mn dvd writer, dvd rom en HD zitten.. zelfs met een platbektang en dan volle kracht trekken komen ze niet los :( Heb ik nou voor nix 120 euro aan voeding en videokaart uitgegeven?
Edit: Ik heb trouwens een HP pavilion a660, er zit alleen een extra 1 GB geheugenstick in!

Waarschijnlijk een domme vraag maar zitten de stekkertjes niet met 1 of ander klipje vast?

deze iig niet... ik heb nu alles eruit liggen, en genoeg ruimte om ze eruit te trekken, maar ze komen gewoon niet los! Heb al proffessionele hulp ingeroepen, maar zelfs hij snapt niet waarom ze niet los komen... :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan