Watvoor laptop is geschikt voor mij?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Unia
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Unia

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2009
Oi,

Ik zit de laatste tijd te denken om een laptop aan te schaffen, maar ik heb geen idee wat voor soort laptop geschikt is voor mijn wensen.
Ten eerste zou ik er een kopen vanwege ruimte tekort, ten tweede vanwege de mobiliteit.

Hier even een lijstje waarvoor ik een computer gebruik:
  • Surfen op internet, voor informatie, fora, youtube, hyves en andere Flash en Java dingen;
  • Het downloaden van programma's, zoals muziek en video's en het afspelen ervan;
  • Chatten met vrienden via Windows Live Messenger;
  • Ik maak gebruik van een iPod, dus het moet iTunes wel aankunnen;
  • Ik gebruik MS Word en Powerpoint.

En een CD-drive (voor DVDtjes en dergelijke) zou handig zijn :D
Dat is zo ongeveer waarvoor ik een computer nodig heb.
Waar moet ik op letten als ik een laptop aanschaf en welke zouden jullie mij aanraden?
Mijn budget ligt rond de €350,- (en graag Windows XP pre-installed)

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Oi,

Ik zit de laatste tijd te denken om een laptop aan te schaffen, maar ik heb geen idee wat voor soort laptop geschikt is voor mijn wensen.
Ten eerste zou ik er een kopen vanwege ruimte tekort, ten tweede vanwege de mobiliteit.

Hier even een lijstje waarvoor ik een computer gebruik:
  • Surfen op internet, voor informatie, fora, youtube, hyves en andere Flash en Java dingen;
  • Het downloaden van programma's, zoals muziek en video's en het afspelen ervan;
  • Chatten met vrienden via Windows Live Messenger;
  • Ik maak gebruik van een iPod, dus het moet iTunes wel aankunnen;
  • Ik gebruik MS Word en Powerpoint.

En een CD-drive (voor DVDtjes en dergelijke) zou handig zijn :D
Dat is zo ongeveer waarvoor ik een computer nodig heb.
Waar moet ik op letten als ik een laptop aanschaf en welke zouden jullie mij aanraden?
Mijn budget ligt rond de €350,- (en graag Windows XP pre-installed)

Alvast bedankt!

dat xp is te betwijfelen maar ik zou gaan voor een laptopje met 512mb ram als je echt alleen dit wilt doen(2de hands kom je denk ik het goedkoopste en beste uit.)

Het liefst wil ik wel iets meer RAM, wie weet heb ik het ooit nodig. 1GB RAM zal wel genoeg zijn toch? (Aangezien ik nooit game op een computer (heb een PS3) en ook geen video's of foto's edit)

Het liefst wil ik wel iets meer RAM, wie weet heb ik het ooit nodig. 1GB RAM zal wel genoeg zijn toch? (Aangezien ik nooit game op een computer (heb een PS3) en ook geen video's of foto's edit)

dan is 1gb ram zeker genoeg kan je nog wat nieuwere software gebruiken zelfs :D

Ok, mooi.
Welke laptop zou je mij dan aanraden? (misschien ook een mini-laptop / netbook?)

Ok, mooi.
Welke laptop zou je mij dan aanraden? (misschien ook een mini-laptop / netbook?)

sorry ik heb geen links naar laptops het beste is om even naar een winkel te gaan en wat rond te kijken je hebt een vrij specifieke wens dus dat moet goed komen :D

Ok, bedankt! :D

Iemand anders nog tips / ideeën / suggesties?

Heeft iemand anders nog ideeën, tips of suggesties?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan