Wave of games

Status
Niet open voor verdere reacties.

Worldserver

Banned
Lid geworden
16 feb 2004
Berichten
339
:thumb:

Hallo helpmij-ers,
Nieuwe game-site gelanceerd !
Compleet succes !

Ga ernaar toe, wordt lid, en wordt verrast door de schitterende suggesties !

Klik hier op Wave of games!!!

Met vriendelijk groeten van Wave of games...
 
Lid worden zonder dat eerst duidelijk is wat er op die site (nou ja, site) te vinden is? Ik denk niet dat je veel publiek trekt. Maak eerst eens duidelijk waarom we lid zouden worden of zet deze MSN pagina gewoon open voor iedereen.
 
Idd, ik ga niet zomaar registreren. Ik wil eerst wel een deel van die site zien, zonder dat ik hoef te registreren. Geef ons gewoon beperkte toegang, dan zijn wij ook weer blij! ;) :p
 
Nou wat er te vinden is op Wave of Games is het volgende »
- Nieuws (weet meer over de nieuwe Sony-console of Game Boy-console)
- revieuws
- Previeuws
- Pretbederf (momenteel de 3mislukste games van de maand)
- Online games (vele sites, met online games)
- Faq (info over mezelf)
- Chatten (chatten met de andere leden, daarvoor heb ik natuurlijk leden nodig)
- ...

Mijn info zal je niet op een site vinden ! Alles over wat ik heb geschreven komt uit ervaring en eigen meningen.

Met een simpel mooi design ! (20minuten gewerkt aan lay-out) Mocht ik meer tijd hebben en met een beter programma (adobe photoshop) zal ik voor een nieuwere versie voor de lay-out zorgen ! Momenteel druk bezig met de info aan het plaatsen ... Daarna het design !
 
Geplaatst door Worldserver
- Pretbederf (momenteel de 3mislukste games van de maand)

Mislukste :8-0:

Is dat een nederlands woord?
 
En revieuw (review) engels?

Je hebt mij niet overtuigd. Een site waarvoor ik mij moet aanmelden om iets te lezen wat jij ergens van vindt trekt mij nog steeds niet. Een goede site zorgt ervoor dat meerdere personen hun mening kunnen geven zodat er een evenwichtig beeld wordt weergegeven. Wat jij bagger vindt zou ik wel eens fantastisch kunnen vinden en omgekeerd.
 
Ook ik ben niet overtuigd, wie garandeerd mij dat het de moeite waard is om lid te worden. Voor mij zijn dit soort 'introductie pagina's' een reden om gelijk het venster te sluiten. Bovendien, je verteld ons nu wel wat er te vinden zou moeten zijn, maar hoe komt de 'argeloze surfer' dat te weten, zolang dit niet veranderd zal je weinig leden trekken.

Of had je in gedachten, ik dump mijn 'site' bij de helpmij promotie neer, dan krijg ik vanzelf leden omdat ze site willen beoordelen?

Voorlopige beoordeling dus
q_thumbdown.gif
 
Ik vroeg niet achter een beoordeling maar eerder aan een promotie ! Nou ik zal de site wel eens openbaar maken, maar nu nog niet ! De tijd daarvoor zal wel komen ! Na ik terug kom van Frankrijk zal er weer volop gewerkt worden op de site ! Ik maak de site officieel open met de schoolperiode !

Met vriendelijke groeten van Wave of Games !
 
Jij wilt je site promoten, wel doe dat dan ook. Waarom uitstel? Het is een paar seconden werk en dan kun je pas spreken over promoten. Niemand hier die de site inhoudelijk heeft gezien.
 
Omdat er nog weinig info opstaat !
Ik heb eergisteren zitten info schrijven !
Daarna zitten promoten en gisteren geen tijd gehad, was weg !
 
Mja, je moet eigenlijk eerst zorgen dat je site in orde is. Dan pas promoten. Promoten voor een site waar niets te zien is heb jij en hebben wij niets aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan