Beste mensen,
Misschien zit ik in de verkeerde forum, alvast sorry daarvoor
Mijn probleem is namelijk als ik een spel opstart bijv. Counter Strike Source, dan krijg ik een heel wazig beeld, alles wordt dubbel. Als ik het spel dan vervolgens afsluit dan keert mijn beeld weer normaal na enkele seconden. dit beeld krijg ik ook als ik Windows 7 opstart, dit houdt op als ik mijn wachtwoord in moet voeren.
Maar als ik nou World Of Warcraft opstart krijg ik dat beeld namelijk niet, wat heeeel raar is
Ik had al een beetje op internet gezocht naar een oplossing maar ik kom er niet uit, ik heb niet zoveel verstand van computers
Weet er iemand een oplossing hiervoor?
Mijn gegevens zijn:
Windows 7 32-bit.
Inter(R) Core (TM)2 Quad CPU Q6600
2,40GHz 2,40GHz
RAM= 4,00GB (3,00GB beschikbaar)
Videokaart:
NVIDIA GeForce 8600GS
Intergrated RAMDAC
Geheugen 1777MB
Weergavemodus: 1280x1024 32bit 75Hz
Alvast bedankt :thumb:
P.S. Ik heb al me drivers al geupgrade + heb ik ATI gedownload
Misschien zit ik in de verkeerde forum, alvast sorry daarvoor
Mijn probleem is namelijk als ik een spel opstart bijv. Counter Strike Source, dan krijg ik een heel wazig beeld, alles wordt dubbel. Als ik het spel dan vervolgens afsluit dan keert mijn beeld weer normaal na enkele seconden. dit beeld krijg ik ook als ik Windows 7 opstart, dit houdt op als ik mijn wachtwoord in moet voeren.
Maar als ik nou World Of Warcraft opstart krijg ik dat beeld namelijk niet, wat heeeel raar is

Ik had al een beetje op internet gezocht naar een oplossing maar ik kom er niet uit, ik heb niet zoveel verstand van computers

Weet er iemand een oplossing hiervoor?
Mijn gegevens zijn:
Windows 7 32-bit.
Inter(R) Core (TM)2 Quad CPU Q6600
2,40GHz 2,40GHz
RAM= 4,00GB (3,00GB beschikbaar)
Videokaart:
NVIDIA GeForce 8600GS
Intergrated RAMDAC
Geheugen 1777MB
Weergavemodus: 1280x1024 32bit 75Hz
Alvast bedankt :thumb: