Wazige strepen over scherm monitor

Status
Niet open voor verdere reacties.

ElsyV

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2007
Berichten
218
Sinds een aantal dagen nadat een windows update van de NVIDIA GeForce 8500 GT niet is gelukt heb ik wazige strepen over het beeld lopen.
Dus niet alle tekst is wazig maar er lopen horizontaal wazige lijnen over het beeld.

De update lukt nog steeds niet, dus ik denk dat het hier mee te maken heeft.

Wie weet een oplossing?
 
download online de nieuwste driver van je videokaart.
vervolgens verwijder je de driver die je nu hebt, je reboot, en daarna installeer je driver die je had gedownload.
 
Sinds een aantal dagen nadat een windows update van de NVIDIA GeForce 8500 GT niet is gelukt heb ik wazige strepen over het beeld lopen.
Dus niet alle tekst is wazig maar er lopen horizontaal wazige lijnen over het beeld.

De update lukt nog steeds niet, dus ik denk dat het hier mee te maken heeft.

Wie weet een oplossing?

Systeemherstel en daarna wat hierboven staat.
 
Laatst bewerkt:
Installeer dan eens gewoon de originele drivers. Ga naar de website van nvidea en haal daar de juiste drivers op voor jou kaart.
 
download online de nieuwste driver van je videokaart.
vervolgens verwijder je de driver die je nu hebt, je reboot, en daarna installeer je driver die je had gedownload.


Installeer dan eens gewoon de originele drivers. Ga naar de website van nvidea en haal daar de juiste drivers op voor jou kaart.

Marreh, dat is bijna precies hetzelfde als de 1e reactie zei. Behalve dat jij het verwijderen gedeelte mist.


Systeemherstel en daarna wat hierboven staat.

En waar hebben de onderste 2 nut voor? Systeemherstel voor het installeren voor een driver....... Niet veel nut.
 
Naar de website gegaan en de laatste driver gedownload en de strepen zijn weg :D

Super bedankt allemaal :thumb:
 
Marreh, dat is bijna precies hetzelfde als de 1e reactie zei. Behalve dat jij het verwijderen gedeelte mist.




En waar hebben de onderste 2 nut voor? Systeemherstel voor het installeren voor een driver....... Niet veel nut.

Nou ik dacht als er allemaal wazige strepen op je beeldscherm staan dan is het volgens mij net of je je goede bril niet op hebt, en het was bedoeld dat als je het op het scherm niet veel meer kon zien!!! Anders is het niet nodig natuurlijk, daar had je gelijk in.
 
Marreh, dat is bijna precies hetzelfde als de 1e reactie zei. Behalve dat jij het verwijderen gedeelte mist.
QUOTE]

omdat niet iedere driver ook de juiste is, ondanks dat hij geschikt is voor chipset X. Er kan per merk kaart hier en daar een klein verschilletje zitten, dat nou nét zorgt dat het niet lekker werkt.
 
Marreh, dat is bijna precies hetzelfde als de 1e reactie zei. Behalve dat jij het verwijderen gedeelte mist.

omdat niet iedere driver ook de juiste is, ondanks dat hij geschikt is voor chipset X. Er kan per merk kaart hier en daar een klein verschilletje zitten, dat nou nét zorgt dat het niet lekker werkt.

Dit is een beetje offtopic, maar goed.

Drivers die de fabrikanten bij de laptops leveren zijn inderdaad iets anders dan de nVidia. Waarschijnlijk omdat hun denken dat het dan beter zou werken. Mocht dat niet zo zijn, dan zit er inderdaad een fout in. Maar om nou te zeggen dat nVidia altijd betere drivers levert is een beetje onzin. Ik heb liever de voorkeur aan driver nr. 187.5 i.p.v. 192.0. Puur omdat ik in de 1e driver custom resoluties zonder problemen kan toepassen. Maar ook meerdere keuze's heb dan in de nieuwe driver.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan