wc... is dit een compleet pakket?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat kan je doen... Maar veel nut heeft het niet, zo'n mini-koelkast heeft minder koelvermogen dan het vermogen aan warmte dat je CPU afgeeft..

Peltiers zijn redelijk die-hard... Je hebt er een sterke (self-made) voeding voor nodig, het zuipt stroom, en je moet erg goed isoleren...

Zelf ga ik binnenkort met een peltier beginnen, maar als je nog maar net into WC bent moet je het zeker niet doen.

als ik het volgende dmv water wil koelen, wat voor pomp zou ik dan moeten nemen?

proccesor (AMD XP 1800+)
chipset
videokaart (nu GF 2, binnenkort wellicht ATI Readon 9500@9700?)
ram geheugen? kan dat?? (Dane Elec 266 mhz)

hd hoeft niet, die is al goed genoeg gekoelt

en wat is er nog meer slim om met water te koelen?

Mvg. Wilco de Kreij

Geheugen kan enkel met zelfgemaakte blokjes, en is niet echt nuttig.

Er zijn veel mogelijke pompen, maar wat wil je eraan uitgeven?

totale wc zon 100 euro? of is dat niet realistisch?

Als het goed is heb ik nog een radiator...

voor koelblokjes kan ik mij herrineren dat er nog een IA open was via GoT.. xal straks ens op laupro kijken..

Ik wil graag een aardig goede waterkoeling zodat ik niet over 1 jaar weer een andere moet kopen...

En ik wil dus eigenlijk flink gaan overclocken (met mijn toekomstige hardware, heb nu niet echt goed overclockbare hardware...)

[offtopic] ik wil dus zon Connect 3d Ati Radeon 9500 128 mb met de juiste PCB hebben, en dan naar 9700 (proberen) te modden.. maar is helaas in geheel nederland niet te krijgen...
nog maar een maandje wachten [/offtopic]

als je kijkt op : http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=184&p=l

heb ik die Cpu blok incl holddown. voor socket use perse nodig?

en die deksels voor die waterblokken, zitten die er niet standaard op, moet ik die dus zelf op kitten?

en wat is slim om er nog meer te bestellen bij die IA?

Heb je geen gaten om je socket?

Deksels zitten er wel op, er staat toch "EXTRA deksel" :)

kan nie zien of k gaten omheen heb.. zit namelijk koeling voor en kan alleen door raampje turen want was zo lollig om kast op slot te doen.. nu benk dus sleutel kwijt :o

misschien weet jij dat wel bij de ECS K7S5A (met XP 1800+)

Ja, die heeft wel gaten.. Maar overklokken zal niet echt lekker gaan met een K7S5A.

i know daarom zeg k ook voor toekomstige hardware :D

hij zit nu trouwens op 147 mhz.. op 150 loopt ie na tijdje gamen vast en hoger dan post ie niet..

maar als k over tijdje ander mobo zou hebben dan kank beter clocken..

nog weer een vraag:

hoe dik moet de slang zijn?

en die "slangpilaren", waarkomen die?

[edit] en wat voor bevestiginsmaterialen heb ik allemaal nodig? [/edit]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan