WD elements play kan niet worden gebruikt.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tommis

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2011
Hallo,

ik heb vandaag een WD Elements Play Multimedia Drive 2Terabyte gekocht

op de doos staat dat je de drive alleen maar met een usb stick met computer moet koppelen en stroomadaptor in het stroom te pluggen. ik heb dit gedaan. maar ik kan de drive niet gebruiken. hij word wel herkend in computerbeheer, maar staat niet bij deze computer. Ik kan als ik rechtermuisknop doe in computerbeheer alleen maar volume verwijderen. nu lijkt mij dit niet echt zinvol. weet iemand hier de oplossing

alvast bedankt

Tommis

Hallo Tommis,
welkom op Helpmij.nl :)

Dit kan misschien een simpele oplossing zijn, heb je namelijk al eens geprobeerd je computer opnieuw op te starten
en de schijf pas NA het opstarten aansluiten op je computer.

Succes,

Bedankt voor jullie snelle reacties!
zal het even proberen, en dat formatteren wil niet. Kan alleen volume verwijderen. de rest van de opties zijn lichtgrijs gekleurd. dus kan ik niet gebruiken. zal dat opnieuw opstarten eens proberen. laat het jullie weten

Waarschijnlijk lukt dat wel als je de harde schijf eruit haalt (?) en dan met sata aan je pc koppelt.

Okay, ik heb de drive nu in deze computer staan, alleen krijg ik de melding N:/ is niet toegankelijk de toegang is gewijzigd. hoe kan ik dit oplossen?
ik ben jullie al zeer dankbaar!

als ik in schijfbeheer kijk kan ik nu ook formatteren. dus schijf word herkend. alleen toegang word geweigerd.

Ja, ik ben aangemeld als admin. moet ik misschien iets bij de machtigingen veranderen?

@Tommis:Welkom nog op Helpmij.

Mooi dat je probleem opgelost is:thumb:

Topics sluiten doen we niet.(tenzij redenen voor een moderator)
Je mag hem zelf als "opgelost" klikken in je eerste posting of in blauwe balk.

Mvg,
Frank Wannet
Sectiemoderator Hardware

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan