WD HD Live media speler ts afspelen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

pipi666

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2004
Berichten
182
Hallo ben sinds kort in het bezit van een wd hd live media speler , hoe kan ik in godsnaam een gewone dvd bekijken ?

Een VIDEO_TS dus.

In de handleiding staan deze formaten die hij ondersteund : AVI (Xvid, AVC, MPEG1/2/4), MPG/MPEG, VOB, MKV (h.264, x.264, AVC, MPEG1/2/4, VC-1), TS/TP/M2T (MPEG1/2/4, AVC, VC-1), MP4/MOV (MPEG4, h.264), M2TS, WMV
 
De WD TV HD (Live) heeft geen ondersteuning voor DVD/Bluray menu's. Je kunt eens proberen een .vob bestand af te spelen die in de video_TS map staat, anders zul je de DVD eerst moeten converteren....
 
De WD TV HD (Live) heeft geen ondersteuning voor DVD/Bluray menu's. Je kunt eens proberen een .vob bestand af te spelen die in de video_TS map staat, anders zul je de DVD eerst moeten converteren....

jammer , ik zou natuurlijk wel de divx versies kunnen nemen , zijn die veel slechter in beeld/geluid dan originele dvd files ?
 
Dat hoeft niet perse, maar meestal is dat wel zo.... anders zou je eens naar DVDFab kunnen kijken, kun je zelf de kwaliteit kiezen....
 
De WD TV HD (Live) heeft geen ondersteuning voor DVD/Bluray menu's. Je kunt eens proberen een .vob bestand af te spelen die in de video_TS map staat, anders zul je de DVD eerst moeten converteren....

volgens mij kun je het eerste vob bestand af spelen en dan gaat hij vanzelf verder met de rest.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan