Kijk even op deze site, ga naar 'Harde Schijven' links, en scroll helemaal naar beneden: http://www.bytesatwork.be/
Als je helemaal naar beneden hebt gescrolled zie je 2 zwarte harde schijven,
de WD Raptor SATA 150GB WD1500ADFD, 10K-RPM 16MB CACHE 4,5MS
EN
de WD Raptor SATA 150GB WD1500AHFD, 10K-RPM 16MB CACHE 4,5MS
Nu mijn vraag, de 1ste harde schijf kost 288 euro, de 2de kost 332 euro. Dit is toch wel een tamelijk prijsverschil.:shocked:
Als je naar de naam kijkt is er maar 1 letter verschil (staan in het rood), en de uitleg is ook hetzelfde, ik heb misschien iets over het hoofd geslagen, maar zou iemand mij kunnen vertellen waarom dit prijsverschil zo groot is? en of het het wel waard is?
Ik ben van plan om mij op het einde van deze week een nieuwe HDD te kopen, ik heb beslist om een SATA 10k rpm te kopen, maar als ik naar dit kijk ben ik wel effe verward.
Dank bij voorbaat,
Bahamuth.
Als je helemaal naar beneden hebt gescrolled zie je 2 zwarte harde schijven,
de WD Raptor SATA 150GB WD1500ADFD, 10K-RPM 16MB CACHE 4,5MS
EN
de WD Raptor SATA 150GB WD1500AHFD, 10K-RPM 16MB CACHE 4,5MS
Nu mijn vraag, de 1ste harde schijf kost 288 euro, de 2de kost 332 euro. Dit is toch wel een tamelijk prijsverschil.:shocked:
Als je naar de naam kijkt is er maar 1 letter verschil (staan in het rood), en de uitleg is ook hetzelfde, ik heb misschien iets over het hoofd geslagen, maar zou iemand mij kunnen vertellen waarom dit prijsverschil zo groot is? en of het het wel waard is?

Ik ben van plan om mij op het einde van deze week een nieuwe HDD te kopen, ik heb beslist om een SATA 10k rpm te kopen, maar als ik naar dit kijk ben ik wel effe verward.

Dank bij voorbaat,
Bahamuth.