web cam

• Onderwerp starter Onderwerp starter joy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

joy

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2001
hoi,
ik heb een web cam go van creative nou heb ik het volgende probleem.Als ik hem instaleer en hem aanzet dan geeft hij een fout aan.
er is een fout opgetreden in kernel 32.dll
Nou heb ik al een maand lang geprobeerd om een driver te downloaden maar de fout melding gaat niet weg.Wat is er mis en wat kan ik er aan doen???
ik heb windows me
de web cam go is van 2000.
groetjes joy

tja

ja dat zou ik wel willen die heb ik al ik weet niet hoe vaak uitgeprobeerd maar toch fijn dat je meekijkt met mij.
Wat kan ik verders doen windows misschien er opnieuw opzetten?
groetjes joy

Kun je misschien de letterlijke foutmelding hier neerzetten?

Het heeft denk ik ook geen nut om kernel32.dll opnieuw te installeren. Hij is wel los te downloaden trouwens.

Maar misschien dat google wat vind als de gehele melding geplaatst is.:)

Heeft hij wel gewerkt met ME? Je hebt geen uitroeptekens of vraagtekens in apparaatbeheer staan?
Ik begrijp dat het niet alleen die foutmelding is, maar dat hij het ook niet doet.

Is het een USB webcam? Al in een andere poort geprobeerd?

webcam

hij geeft dit aan

webcamgo heeft een fout veroorzaakt in kernel32.dll
webcamgo wordt nu gesloten

het is een usb aansluiting als ik het in een andere usb poort stop gebeurt hetzelfde.
wel staat er een vraag teken in aparaten beheer.
wat kan ik nu doen??
groetjes joy

Staat je webcam wel ergens genoemd in apparaatbeheer, of is dat dat apparaat met het vraagteken?

Als het het laatste geval is is het toch een driver probleem. Je weet ook dat je eerst drivers moet installeren met USB en daarna pas het apparaat aansluiten.

Google kan niets specifieks vinden. Maar als hij gewerkt heeft zou een schone installatie kunnen helpen. Zeker weten doe ik het niet.

Laatst bewerkt:
webcam

ik heb geprobeerd opnieuw te instaleren maar zonder resultaat het blijft hetzelfde.
wat kan ik nog doen?
want hij heeft altijd gewerkt wel na een driver te downloaden.
groetjes joy

Ik heb geen ideeën meer eigenlijk. Misschien dat er nog iemand langs dit topic komt en een oplossing heeft?

Anders hoop ik dat een schone installatie nog uitkomst kan bieden.

Succes:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan