web en mail

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is eigenlijk vooral een site om te informeren.
Gerelateerde emails ontvangen moet ook mogelijk zijn en daarom wil ik er een apart emailadres voor op hetzelfde domein. Dus in dat opzicht wil ik web + mail.

In het begin zou ik er een simpel websiteje opzetten en dan achteraf wel bijwerken of een nieuwe maken met dreamweaver ofzo.

Maar ik weet niet wat de mogelijkheden zijn. Misschien is er nog iets interessants...
Het moet uiteraard wel betaalbaar blijven...
Liefst ook met een .be domein als dat mogelijk is.

De mail moet bovendien ook wel op te halen zijn met office outlook 2007
Sorry hoor, maar ik kon het niet helpen om te lachen toen u 'een website maken met dreamweaver' schreef. :)

Hoezo 'misschien is er nog iets interessants'? Bij die hosting van one.com kost het ook nog eens 8,- voor een .be domeinnaam, en bij hosting2go.nl is het alleen mogelijk om een 'gratis' .nl/.com/.net/.org/.info/.eu domeinnaam te registreren.

Ik registreer (+forward) over een paar minuutjes een .nl domeinnaam voor 5 jaar, voor zo'n 20 euro. Lijkt me geen slechte prijs, hehe.

Wat is er mis met dreamweaver?

Ik heb er erg goede reacties over gelezen en ik ben best nieuwsgierig.

En met interessant bedoel ik een optie die er bij one.com niet bijzit maar wel handig kan zijn. Ik denk bijvoorbeeld aan het automatisch laten invullen op de website van een invulformulier en dit door laten sturen naar het emailadres dat ik er aanmaak. Ik weet (nog) niet hoe dit moet en of dit mogelijk is door een gewone hosting te nemen of er dan iets extra nodig is. En al die andere extra dingen, wat zijn de mogelijkheden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan