WEB Pro Edition werkt niet meer.

• Onderwerp starter Onderwerp starter rruud
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rruud

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2002
Hallo. Sinds een paar dagen kan ik het programma WEB pro Edition nog wel openen maar verder kan ik geen enkele functie meer gebruiken.Ook het openen van een bestand lukt niet meer. Ik heb met de zoekfunctie hier op Helpmij enkele mogelijke oplossingen gevonden zoals, het installeren van IE 5.0 maar ook dit zonder het gewenste resultaat. Weet iemand wat hier de oorzaak van kan zijn ?

Ik weet niet veel van Web Pro af, maar was het geen trial versie wat je had die nu afgelopen is?

webpro

Hallo,

Ik bezit ook de webpro editie en die was ook defect.

Ga naar www.denda.nl
Vervolgens naar de reclame voor webpro en daar klik je op de helpsite waar je een update kan downloaden zodat het programma weer perfect werkt.

Eventueel PC herstarten en programma opnieuw starten

Heren bedankt voor de reacties. Chris, het is de orginele CD die ik heb dus daar kan het niet aan liggen.

Eric ik heb de update gedownload, maar als ik hem wil installeren krijg ik de melding die in de bijlage staat :(

Bijlagen

• webmelding.jpg
    webmelding.jpg
    13,3 KB · Weergaven: 81
Nee, ik heb de standaard WEB Pro Edition.

ok

Ik heb de andere versie en de download is enkel voor die.
Schrijf een e mail naar de helpdesk,dan krijg je 48 later wel een antwoord voor je probleem.
Dus mail naar denda.

OK Eric dan doe ik dat, bedankt voor de hulp tot zover.

U kunt onze Helpdesk Hotline bereiken tijdens kantooruren op telefoonnummer:

Tel. 0900 - 3363243 / 0900 - DENDAHD (0,45 euro/min.)

Tip: schrijf van te voren even op wat precies het probleem is en welke foutmelding op uw scherm verschijnt tijdens installatie/gebruik van het programma.

Is er nu misschien iemand die hier iets vanaf weet. Ik heb een mailtje gestuurd naar Denda, maar nog geen reactie gehad.

Ik heb format c gedaan, alles opnieuw geinstalleerd en "hij doet 't weer" :D.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan