Web pro extended edition

Status
Niet open voor verdere reacties.

elkejoci

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2009
Bovenstaand programma gebruik ik onder xp maar het probleem zit eraan te komen dat ik aan nieuwe computer moet. En dan ook besturingsprogramma vista. Kan iemand vertellen of deze ook onder vista werkt en zo niet wat ik het beste met mijn site kan doen.
Ik ben niet professioneel , de website heeft iemand samen met mij gemaakt en ik onderhoud hem zelf. Ik ben 61:confused: jaar ( vrouw)heb veel intersse in computers maar de harde schijf in mijn hoofd is verouderd.
Vind alles interresant wat computers betreft dus ... ik wil wel!

Welkom bij Helpmij.nl

61 jaar en bezig met websites :thumb:vind ik zeer knap.
Maar je probleem...web pro op vista.
persoonlijk denk ik dat dit wel gaat werken, maar om het zeker te weten zou je de software even kunnen meenemen naar iemand die al wel vista heeft.
Daar probeer je het te installeren en dan weet je het zeker.
Anders is er ook nog zoiets als compabiliteits modes in vista.....
Dat wil zeggen oudere software laten werken op vista.

maar misschien komt er zo wel een antwoord van iemand die het onder vista heeft werken.

Web Pro

Bedankt dat is een goeie, mijn dochter heeft vista op haar laptop, daar gaan we het op proberen, dank je wel :thumb:[

Inmiddels uitgetest op Vista en het werkt wel maar niet met explorer hoger dan 6.7 Ik heb er nu 5.1 op staan en daar gaat het goed mee.
Overigens ook niet met mijn installatie cdrom. Ik ben naar de website van DENDA gegaan en daar de versie WEB EXTENDED PRO gedownload , die werkte wel.
Dus ik hoop dat iemand anders hier ook wat aan heeft!
Allemmaal bedankt voor het meedenken, Groetjes:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan