web publiceren

Status
Niet open voor verdere reacties.

khk464

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 feb 2003
Hallo, ik heb enkele paginas in elkaar geknutseld en nu wil ik die publiceren. Van planet heb ik een Hostname, URL, gebruikersnaam en paswoord gekregen. Op de site van planet heb ik de instrukties om te publiceren gedownload en dat is simpel want ik werk met frontpage. Het probleem is dat als ik mijn paswoord ingeef ik dat kadertje terugkrijg en mijn paswoord weer moet invullen. Dit blijft doorgaan dus kan ik alleen maar annuleren. Moet ik in frontpage nog iets instellen of ligt de fout bij planet?

Groetjes

De server is home.planet.nl
Dan gewoon je username en password invullen. Bij mij gaat dat wel goed en ik gebruik ook Planet en frontpage.

Mijn server is home2.pi.be staat in de mail van planet omdat ik met frontpage werk. Gek want hier staat het ook nog eens

http://www.planetinternet.be/nl/support/

Ik ga het adres van home.planet.be eens proberen.

Laatst bewerkt:
Lukt niet, op geen enkele manier het verste geraak ik met home2.pi.be daar krijg ik de mogelijkheid om het paswoord in te vullen, bij de andere niet dan krijg ik het bericht dat dat adres niet bestaat. Dat wordt dus weer uren aan de telefoon en ontelbare mailtjes naar planet want van helpdesk kennen ze bij planet nog niet veel.

Groetjes

Laatst bewerkt:
Of even een ander FTP programma proberen zoals ws-ftp le of smartftp, kan je een telefoontje schelen.

Ik zit bij de Nederlandse planet. Wellicht zit daar het verschil.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan