web server

Status
Niet open voor verdere reacties.

michablaauw

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2010
Berichten
6
hallo ik ben bezig met een website voor een spel maar nu wil alls ik aan me website werkt dat de site even offline is dus alls ik een server uit zet dat de site off gaat en weer aanzet dan weer on weten jullie een site waar het kan en dat het een beetje makelijk is en weten jullie een goeie server programma:confused:
 
nou ik wil een server om een website online te krijgen en alls de server uit gaat dat er een pagina komt sorry maar de site is offline
Als hij offline is kan hij ook geen pagina's laten zien, wat er ook op staat. Als je een server wilt die altijd, of toch bijna altijd, online is kun je misschien het beste gewoon een hosting pakket zoeken (dat hoeft niet meer dan een euro of twee per maand te kosten) of, als je niet al te veeleisend bent, naar een gratis hoster gaan. Byethost is, of was een half jaar geleden in elk geval, een redelijk alternatief.
 
En hoe kun je dan zelf je gekochte domein hosten (zonder hostingpakket)?

Niet om het topic af te pakken, maar ik denk dat de topicstarter dit ook bedoeld, en ik vroeg het me ook af, omdat ik dit ook wil weten. :)

Alvast bedankt.
 
En hoe kun je dan zelf je gekochte domein hosten (zonder hostingpakket)?

Niet om het topic af te pakken, maar ik denk dat de topicstarter dit ook bedoeld, en ik vroeg het me ook af, omdat ik dit ook wil weten. :)

Alvast bedankt.
Door server software, bijvoorbeeld Apache, op je PC te installeren (XAMPP is een leuk totaalpakket met o.a. Apache). Je moet bij de toko waar je je domein hebt gekocht dan wel in kunnen stellen dat mensen die jouw URL intikken naar het IP adres van jouw PC worden gestuurd. Hoe dat precies zit weet ik eerlijk gezegd ook niet.
 
Daarom.
Dat is precies wat ik wil weten, want nu heb ik ook Xampp op mijn computer staan, omdat ik met PHP werk. Ik wil eerst mijn site compleet werkend hebben etc, voor ik hem online ga zetten. Daarom wil ik hem dan straks ook liever zelf hosten.

Bedankt trouwens, voor het snelle antwoord.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan