Web shield protectionblokkeerd mijn internet toegang

Status
Niet open voor verdere reacties.

bakoord1

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2012
Beste Mensen,

Sinds enige tijd is mijn internetverbinding super traag geworden. Wanneer ik een treinkaartje van de NS koop via internet, kan ik de betaalsite niet eens meer openen.
Nu heb ik ontdekt dat wanneer ik de WEB Shield protection van mijn Avast virusscanner uitzet het probleem direct is verholpen.
Ik heb via de troubleshooting de fabrieksinstellingen van Avast teruggezet. Dat heeft iets geholpen.

Wat gaat er mis als ik de WEB Shield protection uitzet?
Ik vermoed dat de Web Shield protection zo sterk is dat daardoor de vertraging ontstaat. Weet iemand misschien een oplossing om de beveiliging te verminderen.

hopelijk hebben jullie de oplossing.

Groet.

Hoi,
Nu heb ik ontdekt dat wanneer ik de WEB Shield protection van mijn Avast virusscanner uitzet het probleem direct is verholpen.
Toevallig heb ik ook Avast (al jaren, free versie) en bij mij staat hij ook aan (Webschild), maar nergens last van.
Ik zou zeggen, zet hem uit als dat je probleem oplost en download Spywareblaster. Kies tijdens de installatie niet voor de pro- of trialversie maar gewoon voor de free-versie. Handmatig updaten dat wel.
Die behoedt je voor schadelijke/verdachte websites.
Je hebt nog een topic over hetzelfde onderwerp lopen.
http://www.helpmij.nl/forum/showthr...werkt-niet-geen-internet-wel-goede-verbinding

Laatst bewerkt:
misschien is het ook eens goed om met MBAM (Malwarebytes Anti-Malware) je pc te scannen,kan zijn dat avast ergens iets overziet dat daardoor je internet zo traag is, want ik kan me gewoon niet inbeelden dat dit alleen door de webshild van avast komt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan