web site geblokkeerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

hoogvlieger

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2000
Berichten
142
Tot gisteren kon ik gewoon www.marktplaats.nl benaderen. Als ik nu naar deze site ga krijg ik de volgende melding;
Sommige bestanden kunnen schade toebrengen. Sla het onderbestaande bestand niet op en open het niet als u van mening bent dat de info er verdacht uitziet of als u twijfels hebt.
bestandsnaam marktplaats
locatie www.marktplaats.nl

openen opslaan annuleren meer info



wat moet ik doen ?????
 
zit 'm bij jou in de instellingen van OF je firewall OF je antivirussoftware. Een van die heb je aangepast / veranderd of geupdate.
De marktplaats doet 't normaal bij mij....
 
Geplaatst door gast0225
zit 'm bij jou in de instellingen van OF je firewall OF je antivirussoftware. Een van die heb je aangepast / veranderd of geupdate.
De marktplaats doet 't normaal bij mij....

En wat moet ik nu doen ?
 
Tja, da's een goeie.

Als je het niet zelf gedaan hebt (bij instellingen binnen de firewall) dan zal je moeten zoeken binnen de software van je firewall of de marktplaats mogelijk "opeens" een hoge veiligheidsdrempel heeft meegekregen. Die zou je dan kunnen verlagen of de hele Marktplaats weghalen en altijd toestaan dat daarmee gecommuniceerd wordt.
 
Geplaatst door gast0225
Tja, da's een goeie.

Als je het niet zelf gedaan hebt (bij instellingen binnen de firewall) dan zal je moeten zoeken binnen de software van je firewall of de marktplaats mogelijk "opeens" een hoge veiligheidsdrempel heeft meegekregen. Die zou je dan kunnen verlagen of de hele Marktplaats weghalen en altijd toestaan dat daarmee gecommuniceerd wordt.

Okay, ik kan marktplaats nu weer op , dank je , alleen aan de zij en bovenkant staan nu niet meer de rubrieken maar allerlei tekens door elkaar heen, kun je me nog een keer ...........................
thanks
 
Geplaatst door gast0225
WAT heb je gedaan waardoor je de plaats weer op kunt?

In outlook de beveiliging vink weggehaald, maar nu lukt het me niet meer, ik kom weer niet op de site !!!!
 
Ik weet 't, ik weet 't, het zal een forse schok teweeg brengen, maar het antwoord is:

JA

je kan in Outlook surfen op het internet !


Als je namelijk binnen Outlook klikt op het bekende "huisje met schoorsteentje" wordt idd binnen Outlook IE geopend. Het linker gedeelte + bovengedeelte van je scherm blijft gewoon Outlook, je kan dus mailen, mail ontvangen, adresboek aanroepen, kortom, Outlook gebruiken......... :D

Zie screendump............................ :p :D
 

Bijlagen

  • surf.jpg
    surf.jpg
    93,8 KB · Weergaven: 48
Laatst bewerkt:
ah,

tuuuuuuurlijk is dat zo, maar ik vond dat Hoogvlieger toch ook wel een beetje gelijk had, want eerlijk is eerrlijk, je ZIT in Outlook en gaat dan surfen............., toch.......?
 
OK, ik heb zelf ook wel eens per ongeluk op die manier op internet gezeten. Ik vraag me nu inderdaad af welke beveiliging je pc dan gaat volgen.
 
m.i. de zogenaamde "zonebeveiliging" zoals die in OL is in te stellen. (Keuze uit een stuk of 4 a 5)
 
Geplaatst door gast0225
m.i. de zogenaamde "zonebeveiliging" zoals die in OL is in te stellen. (Keuze uit een stuk of 4 a 5)

Op dit moment heb ik weer hetzelfde probleem, heeft iemand nog een tip anders dan die vab Mario ?
 
Een van de helpmijers heeft een eigen site, daarnet schoot mij onderstaande tekst te binnen, ik heb 'm even van zijn site gekopieerd en hier geplakt. Ik weet niet OF het zo is wat hier beweerd wordt....................


het is te proberen:


XP en Java?

Java is een programmeertaal uitgevonden door Sun en wordt op vele websites toegepast. Java werd door Windows altijd ondersteund aangezien Sun een licentie aan Microsoft had afgegeven. Toen Microsoft echter aanpasingen aan Java gingen maken barste de bom en werdt de licentie door Sun ingetrokken. Gevolg??.... Het gevolg is dat XP gebruikers nu vele internetpagina's niet goed kunnen bekijken aangezien vele onderdelen (u kunt hierbij denken aan navigatieknoppen en dergelijke) niet meer worden weergegeven. Oftewel de eindgebruiker is de dupe van de vete tussen Sun en Microsoft en dat kan nooit de bedoeling zijn. Wat hier aan te doen zou u zich misschien afvragen?
Heel simpel....U surft naar http://www.krm.com/techsupport/tech-downloads_mvm.html en download daar de Java Virtual Machine. Na installatie is uw probleem opgelost.



bron www.rpcs.nu

site van Raymond Bos


ps. maak even een herstelpunt VOORDAT je gaat installeren................
ps2. WERK je wel met XP of.................?
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door gast0225
Een van de helpmijers heeft een eigen site, daarnet schoot mij onderstaande tekst te binnen, ik heb 'm even van zijn site gekopieerd en hier geplakt. Ik weet niet OF het zo is wat hier beweerd wordt....................


het is te proberen:


XP en Java?

Java is een programmeertaal uitgevonden door Sun en wordt op vele websites toegepast. Java werd door Windows altijd ondersteund aangezien Sun een licentie aan Microsoft had afgegeven. Toen Microsoft echter aanpasingen aan Java gingen maken barste de bom en werdt de licentie door Sun ingetrokken. Gevolg??.... Het gevolg is dat XP gebruikers nu vele internetpagina's niet goed kunnen bekijken aangezien vele onderdelen (u kunt hierbij denken aan navigatieknoppen en dergelijke) niet meer worden weergegeven. Oftewel de eindgebruiker is de dupe van de vete tussen Sun en Microsoft en dat kan nooit de bedoeling zijn. Wat hier aan te doen zou u zich misschien afvragen?
Heel simpel....U surft naar http://www.krm.com/techsupport/tech-downloads_mvm.html en download daar de Java Virtual Machine. Na installatie is uw probleem opgelost.



bron www.rpcs.nu

site van Raymond Bos


ps. maak even een herstelpunt VOORDAT je gaat installeren................
ps2. WERK je wel met XP of.................?


Ik werk met 98. Een vriend van mij, hij werkt bij SUN, heeft me een eind op weg geholpen, ik kan nu weer marktplaats op, alleen heb ik het volgende probleem;
aan de linkerkant, waar normaal de rubrieken staan, staan allerlei tekens door elkaar. Als ik dan met de rechtermuisknop klik in die rare tekens krijg ik een venster met o.a. codering als ik hier op klik krijg ik oa West Europees, als ik dit twee keer doe krijg ik de rubrieken te zien. Alleen moet ik het elke keer opnieuw doen.
Wat te doen ?
 
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik er geen flauw benul van heb. (Java) Interessant (voor jou?) is ook de vraag hoe het komt dat de problemen ontstonden: wat heb je veranderd / geinstalleerd / geupdate etc. etc.
Als je dat weet is de oplossing mogelijk dichtbij.........
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan