web spel

Status
Niet open voor verdere reacties.

vulkeno

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2006
hey ik ben een spel aan het maken voor men site maar dite is met planeten en ik weet niet hoe te doen ik zou willen dat als je op een land of een woord klikt dat er een zoom in naar dat gaat en dat je daar dan kunt rondlopen weet er iemant hoe te doen ?

Je bent een spel aan het maken zeg je en je vraagt aan ons hoe je je spel moet maken...

Wellicht zou je je eerst in Flash verdiepen voor je dingen wilt gaan maken :confused:

ja ik ben een spl aan het makn je kunt al vanealles bv je planeet kiezen je universum kiezen je hebt geld je hebt een bank je kunt berichten sturen
maar ik wil no gewoon dat je kunt rondlopen op je planeet en dat weet ik niet hoe te doen

als je nouw eerst een probeert een mannetje lopend te maken, en dan pas verder gaat
TIP: www.flashfiles.nl <<< lekker handig ;)

diamondo25

Laatst bewerkt:
Wat dacht je van Adobe Flash? :rolleyes:

Ik ben bezig met een vette 3D-shooter, beter dan Quake4, Unreal en Half life bij elkaar! Alleen euh, hoe moet ik dit precies maken?

...

Verdiep je eerst eens in de basis van Flash (Layers, Library, (key)frames, tweens etc etc), daarna kun je beginnen met ActionScript (Starten / stoppen van movieclips, drag, drop etc etc..). Je moet niet te hoog willen beginnen, dat lukt toch niet zonder enige voorkennis.

Nog een handige link: www.flashfocus.nl

Veel succes! :thumb:

@Diamando: Je hoeft inderdaad niet zo onzinnig te posten, je posts voegen totaal niks toe aan dit topic.
@Tha Devil: Voortaan kan je beter gewoon de mod inlichten zonder dit te melden in het topic, wannabee mod gedrag wordt nog steeds niet op prijs gesteld.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan