Web StudioDesigner Pro 4

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rood412

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2010
Hallo Allemaal,

Ik heb een website gemaak mat het pogramma Web StudioDesigner Pro 4 maar als ik die site wil plubliceren handmatig naar mijn host, welke naam moet ik het dan geven dat het een internet pagina is en dan ik het kan uploaden en online zetten ?

Bedankt

een normale index.html even uppen

En als ik die index.html heb opgeslagen (dat is gelukt alvast bedankt) moet ik dan gewoon die index.html uploaden naar mijn host?

Bedankt

Laatst bewerkt:
Je moet alles uploaden wat bij de website hoort. Niet alleen het index bestand, maar ook alle afbeeldingen en eventuele stylesheets en scripts en eventueel ook alle mappen met alle bestanden.

Je moet alles uploaden wat bij de website hoort. Niet alleen het index bestand, maar ook alle afbeeldingen en eventuele stylesheets en scripts en eventueel ook alle mappen met alle bestanden.

Oké, want als ik het heb opgeslagen krijg ik twee bestanden een internet bestand (mijn site dus) en een map met afbeeldingen.
Maar als ik die beide bestanden upload en ik kijk op mijn website staat alles dan op de goede plek?
Of moet ik daar nog wat aan aanpassen ?

Bedankt!

Oké, want als ik het heb opgeslagen krijg ik twee bestanden een internet bestand (mijn site dus) en een map met afbeeldingen.
Maar als ik die beide bestanden upload en ik kijk op mijn website staat alles dan op de goede plek?
Of moet ik daar nog wat aan aanpassen ?

Bedankt!
Als dat de enige bestanden zijn die StudioDesigner (ik ken het programma niet) heeft aangemaakt dan moet dat gewoon werken ja.
(ik neem aan dat je met een "internetbestand" een .html bestand bedoeld)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan