WebBrowser Hulp Gezocht.

• Onderwerp starter Onderwerp starter BobJ
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

BobJ

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2008
Beste mensen,

Wie zou mij willen helpen met een webbrowser.
Ik heb het begin maar kom nu al niet veder, ik ben erg nieuw op dit gebied.

Mvg Bob,

Wat wil je precies voor webbrowser? Heel basis, veel functies, wel of geen tabs, ...

Wat wil je precies voor webbrowser? Heel basis, veel functies, wel of geen tabs, ...

Ik moet dingetjes zoals tabbladen, een laadbalk, vorige pagina en volgende pagina, en nog een paar van zulke dingetjes.
Natuurlijk kom je ook bij de 'maked by' pagina te staan.

Grtz Bob.

Mischien kan je ook met iets makkelijkers beginnen... de grootste fout is om iets lastigs te willen doen en daaarom je zin erin verliezen.
Ja ik ben nog heel slecht en zoek mensen die me zouden willen helpen met leren enzo.

Grtz.

Denk dat Vegras een goed punt heeft dat als je er nog maar pas mee bezig bent, je het jezelf best niet te moeilijk maakt. Tabbladen is niet echt basis lijkt me.

Heb je al een idee van hoe je je code gaat structureren, en heb je al een layout gemaakt in develloper?

Denk dat Vegras een goed punt heeft dat als je er nog maar pas mee bezig bent, je het jezelf best niet te moeilijk maakt. Tabbladen is niet echt basis lijkt me.

Heb je al een idee van hoe je je code gaat structureren, en heb je al een layout gemaakt in develloper?

Whoow nu snap ik t al niet meer :p
Zou je me willen helpen? :o

Grtz.. :thumb:

Voor vorige knop gebruik je deze code:
Code:
WebBrowser1.GoBack

Voor de volgende knop moet je GoBack veranderen in GoForward.

Veel succes :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan