WebBrowser, meer opties

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheJjokerR

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2008
Ik wilde een aantal dingen weten:

Hoe kan ik de geschiedenis wissen(met code),
Hoe zorg ik dat als er een pop-up word geopend in mijn eigen browser, dat het ook weer in MIJN browser word geopend?

En hoe kan ik custom HTTP Errors laten zien?

Bedankt!
-TheJjokerR

Waarom in VBA?

De browser heeft opties de geschiedenis te verwijderen en ook een programma als CCleaner. Dit laatste programma wil wel dat de browser niet aan staat, anders heeft de browser bepaalde bestanden in gebruik die moeten worden verwijderd c.q. worden aangepast. En daar zal je VBA programma ook tegenaan lopen.
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit gezien dan dat als ik bv Firefox gebruik, dat dan de pop-up in IE opkomt. De vraag komt me onrealistisch voor.
Wat zijn custom HTTP errors? Browsers proberen altijd door te gaan en laten geen fouten zien. Als je aangeeft met wat voor doel je dit wilt, komen er vast wel reacties.

...

Zoals je mischien al ziet is dit het Visual Basic forum, ik heb zelf een webbrowser gemaakt, ik zoek nu een stuk code om de geschiedenis te wissen.
Als ik in mijn eigengemaakte webbrowser een link open, opent hij die in IE.

Ik wist niet dat ik zo onduidelijk was, sorry daarvoor.

- TheJjokerR

Bedankt, maar ik zoek hem voor VS2008, en als er een pop up is, dan bedoel ik ook echt een pop up, deze pop ups openen in een tabblad...

Hey,

Je kan het perfect met vs2008 openen hoor, gewoon ff die convert zooi late lope.

Hij opend idd in een tabblad, maar met een klijne aanpassing in de code kan je hem in een nieuw venster laten openen :)

Sorry, maar het lukt me niet de code te laten werken in mijn eigen browser, kun je niet de code even posten voor vs2008, met alleen dat wat ik echt nodig heb?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan