Webbrowser Nieuw pagina

• Onderwerp starter Onderwerp starter eeyk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

eeyk

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2007
ik maak een webbrowser in VB6 maar als je nu op een site komt waar deze html code staat op een link

<a href="blabla.html" target="_blank"></a>

en je klick er op dan opent Internet Exploire hoe kan ik dit veranderen in als je dat in druk dat je dan mijn webbrowser opstart inplaats van internet exploir

de gebruiker MOET dan jouw programma als standaard browser hebben...
onthoud, je gebruikt nogsteeds de MS internet explorer ocx, daarin kan je niets veranderen;)

ik weet een vbs code zo dat in regidit dat wort verandert maar dan gaan de antivirus scanners Evil codes op pikken

vind je het gek, normaal heet dat namelijk een virus (ongewild dingen veranderen enzovoorts - voor sommige mensen is het namelijk schadelijk) plus het betekent dat bijna niemand je browser gaat gebruiken.

Darom Gebruik ik geen VBS meer in Me programmas maar Ik vraag altijd als je me programa start wil je dat via een radio button

Weet niet of dat werkt om een standaard jou browser als standaard browser intestellen...

als je echt iets met potentie wilt doen, moet je je eigen webbrowser maken... lekker lastig, maargoed :p

ik wel in 2 uur nog wel

Code:
Private Sub WebBrowser1_NewWindow2(ppDisp As Object, Cancel As Boolean)
Dim frm As Form1
Set frm = New Form1
Set ppDisp = frm.WebBrowser1.object

WebBrowser1.Width = Me.ScaleWidth
WebBrowser1.Height = Me.ScaleHeight - 1680

frm.Show

End Sub

en het werkt nu als je op zoon link of banner of pupup krijg opent die in mijn Browser

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan