Webbrowser

Status
Niet open voor verdere reacties.

bn2vs

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
18 aug 2007
Ik heb het laatste jaar enkele webbrowsertjes gemaakt, en ben tot de realisatie gekomen dat er wel veel mensen zijn die dat doen. Zijn er mensen geintereseerd om samen met mij een te ontwikkelen door samen ideen, code en suggesties uit te wisselen? Zo krijg je denk ik een beter resultaat en leert iedreeen er een hoop meer aan.

Ik werk met .net 2.0, maar zie het ook zitten met nieuwere versies te werken.

Ik heb wel interesse maar ik heb me nog nooit bezig gehouden met het maken van een webbrowser :D.

Heb jij skype, xfire, of msn?

Ik heb er ook wel eens één gemaakt, en wil wel:)!

Ik reageer pas over 4 dagen, eerst kamp..

@ snipeytje:

Had niet gezien dat er nieuwe posts ware :rolleyes:
Heb jij skype, xfire, of msn?

@ iedereen die interesse heeft voor samen zo iets te doen:

Ik ben vanaf maandag voor een maand op rijs en zal dan zeker de eerste 3 weken niet online kunnen zijn. Hoop dat jullie erna nog interesse/tijd hebben voor deze crap :)

xfire en msn mn xfire is het zelfde als mn naam hier msn krijg je wel via xfire

Ik wil graag meehelpen met het maken van webbrowsers.
Webbrowsers zijn een groot plezier om te maken!

Hey iedreeen,

Ik ben terug van mn vakantie en heb dus terug tijd om aan een webbrowser te werken :)
Wie wil er nu dus allemaal effectief meehelpen? En kan iedreeen engels?

Mn vakantie was heel goed, thnx :)

Ik stel voor dat iedreeen die mee wil helpen in een topic op mijn forums meevolgd en bijdraagt aan het project, aangezien het niet echt een helpmij-topic is. Ik heb alvast een topic aangemaakt waar ik de source code van mn laatste browser in heb vrijgegeven.

Klik hier om naar die topic te gaan.

Ik verkies dat alles in het engels gebeurt, omdat dan niet nederlandstaligen ook bijdragen kunnen leveren, maar als dat niet mogelijk is is het ook goed :)

Ik zie er alvast naar uit om met enkele enthousiate mensen samen te werken en veel van elkaar te leren :D

ik heb nog een code voor een google zoek bar

ik heb nog een code voor een google zoek bar maar ik werk wel met vb 6.0
dus de code heb ik gemaakt in vb 6.0 weet niet of die werkt op vb.net maar mischien moet hij een beetje aangepast worden.
dit is hem mischien handig voor julie webbrowser?:
Code:
WebBrowser1.Navigate ("http://www.google.nl/search?hl=nl&q=" & [COLOR="Red"]textbox? [/COLOR]& "&btnG=Zoeken&meta=")

Laatst bewerkt:
Dat lijkt me idee wel handig om in de interface te verwerken :)

ik heb nog een code voor een google zoek bar maar ik werk wel met vb 6.0
dus de code heb ik gemaakt in vb 6.0 weet niet of die werkt op vb.net maar mischien moet hij een beetje aangepast worden.
dit is hem mischien handig voor julie webbrowser?:
Code:
WebBrowser1.Navigate ("http://www.google.nl/search?hl=nl&q=" & [COLOR="Red"]textbox? [/COLOR]& "&btnG=Zoeken&meta=")

Gewoon .Text :thumb: maar Google vervangt spaties door +'en. Hoe gaan we dat doen?

(Bespreken via mail? (e-mail niet hier posten, via ons profiel ofzo))

Laatst bewerkt:
Hey!

Waarschijnlijk kijkt er bijna niemand meer naar deze topic (ik ben heel erg laat), maar ik zou ook wel mee willen helpen! Vooral op het gebied van ideeen bedenken. Dit omdat ik nog maar onlangs ben begonnen aan webbrowsers maken.

Ik hoop dat er nog iemand reageerd :D

Groeten,
steefaman

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan