webbrowser

Status
Niet open voor verdere reacties.

ido435

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2010
hallo
ik heb een webbrowser gemaakt en ik zie er zelf niet zo veel fouten meer in dus ik dacht laat ik het eens aan jullie zien. ik hoop als jullie nog een paar fouten kunnen finden
ik weet dat het uiterlijk en de afwerking nog niet zo mooi is daar ben ik nog mee bezig

http://everyoneweb.com/WA/DataFilesidosoft/setup.zip
dat is de download link
de gebruikersnaam en wachtwoord om inteloggen voor de betaalde gedeelte is
g.r= helpmij.nl
ww= 12345678910
er wordt veel onderscheid gemaakt tussen betaald en onbetaald:P

ik zal hem ff uploaden via andere site

http://www.mediafire.com/?5ud9c49b7si1vcw
dit is de nieuwe link
letop ik heb hem wel ingepakt in .zip hij is ongeveer 200kb na het uitpakken 400 kb hij haalt 3 bestanden binnen van ongeveer 2tot 3 mb
het is een standaard visual basic installer

Laatst bewerkt door een moderator:
Ook met deze link krijg je de foutmelding dat er niet gedownload etc kan worden.

? had hem net van prive af gezet

ow ik was slim geweest om hem niet op te slaan van de instellingen van youtube

Laatst bewerkt:
Het downloaden lukt wel
maar bij het installeren vraagt hij niet wáár ik hem wil installeren.

Op de C:\ drive (waar hij geheel automatisch wil installeren)
is niet genoeg ruimte.

Zoals gezegd lukt het dowloaden wel. Uitpakken van het zip bestand gaat ook goed. Bij de setup verschijnt deze foutmelding:

Foutmelding.png

Vervolgens bij het klikken op details, wordt het volgende logbestand aangemaakt:

Bekijk bijlage CAOEGJOQ.txt

humm ik zal morgen wel ff een re-post maken van de upload
met een eigen gemaakte setup

Misschien een heel dom idee wat ik nu ga voorstellen :P

maar waarom ga je niet gewoon naar de release map en pak je effe alle bestanden in? dan hoeven we hem niet eens te installeren! gaat veel beter :D

ok lijkt me toch makerlijker maar ik ga het morgen er ff op zetten

Denk je dat mensen hiervoor gaan betalen? Ik denk dat ze eerder Google Chrome, Internet Explorer, Firefox, Opera etc. gebruiken die niet betaald zijn. ;)

@mastermindzh: Dat is zeker geen dom idee, ik wacht ook af totdat de TS zijn setup weghaalt.

ik heb nu alle bestanden van de webbrowser ingepakt en een bug opgelost met inloggen
de bug was:
als je een letter intypte en dan drukte je op inloggen dan kwam er een Firewall waarschuwing dit is opgelost met "" deze tekens tussen de ww's in te zetten
verbeterpunten
geen rare melding als u een letter intypt nu gewoon msgbox
klik hier voor de download link : http://www.mijnbestand.nl/Bestand-FSC7TYVOE4DC.zip
letop: de naam van het bestand is testers

@ido435 Zou je willen stoppen met het onnodig quoten van berichten. Heb nu al diversen reacties van je aangepast. Bovendien kan je de knop aanpassen gebruiken wanneer je nog iets wil toevoegen aan een reactie. Heb nu diversen reacties samengevoegd die binnen een redelijke korte termijn na elkaar geplaatst zijn.

oke sorry ik wis het niet als het niet mocht ik zal er de volgende keer op letten

• Als je op login drukt dan speelt er geluid, klik je hem weg dan blijft het geluid doorgaan , en je kan ook niet meer voor gratis gebruiker kiezen.
  • Waarom heb je op regel 15 van form 5 gekozen voor Me.hide en niet me.close?
  • Form 1 heet ook echt "Form 1" form2 heet form 2 enz. enz.
  • Je progressbar (form 5) is nutteloos en zeer irritant (20 seconde?? wtf)
  • de labels op form 5 zijn niet transparant en laten dus niks van de achtergrond zien
  • als ik op enter druk navigeert hij niet.
  • progressbar op form8 doet niks
  • form8 is niet gevuld met de browser (zet "Dock" op bottom)
  • form9 is nutteloos en wederom irritant
  • In form 7 staat "stap 2: maak een acc" dat moet zijn "Stap 2: Maak een account."
  • Geen van de forms hebben een icoontje
  • Dit is natuurlijk niet echt handig...
    Code:
     If TextBox1.Text = "helpmij.nl" And TextBox2.Text = "12345678910" Then
                MsgBox("u bent nu ingelogt         ", , "idosoft webbrowser 2012")
                Form6.Show()
    Iedereen met een source code viewer kan dit zien en "Inbreken" daardoor dus de software GRATIS verkrijgen.
  • Form 1 is "Sizable" maar de componenten bewegen niet mee (anchor properties)
  • Je gebruikt NERGENS hoofdletters.
  • In het button1 click event van form 1 laat je beide knoppen uitzetten (enabled = false) waarom?
  • zelfde geld voor button 2 click event
  • form 2, exit staat in de balk.. dat kan prima onder het file tabje. overigens is dat in het nederlands "Bestand"
  • Zoeken werkt niet, zoeken is een navigate button
  • onder de zoekentoolstripmenuitem1 click zit de code textbox1.text = "", je kan ook de website laten staan en het vak leegmaken als je erop klikt
  • form 3 is zeer slecht leesbaar, zwart op donkerrood gaat niet zo goed.
  • Waarom gebruik je in form 3 , in het timer1 tick event 2 labels om de timer te laten werken, je kan ook gewoon de waarde invullen. (1000 = 1 sec)
  • Je hebt dubbele code staan in je timer1 tick event op form3,
    Code:
     If ProgressBar1.Value = 100 Then
                Label7.Text = "nog 0 seconden"
            End If
                Form2.Show()
                My.Computer.Audio.Stop()
                Me.Close()

End If
    kan ook gewoon
    Code:
    timer1.stop
    Label7.Text = "nog 0 seconden"
                Form2.Show()
                My.Computer.Audio.Stop()
                Me.Close()

End If
  • in form4 is de "sluiten" (button1) knop niet volledig zichtbaar
  • er staat ook ideosoft 2011-2012, 2012 is er nog niet ;)
  • in form 5, button1 click event staat msgbox("Foute code") moet dat niet zijn, Uw wachtwoord is vekeerd. o.i.d
  • form 5 heeft wel een button2 click event maar geen button2
  • in form 6 staat my.settings.username , ik denk dat je bedoelt systeminformation.username
  • form 7 kan vervangen worden door een simpele msgbox
  • form 8 is nutteloos, je kan ook gewoon alle extre features voor betaalde klanten afzetten met de property component.enabled = false
  • Je form 9 doet niks als laten zien dat je het programma uitzet.

Ik heb er effe snel een blik overheen geworpen en vond al deze fouten al, ik zou dit project minstens nog eens herdenken voordat je het uberhaupt te koop gaat zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan