webcab acer 7720g weigerd te werken

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Mijn ingebouwde webcam van acer 7720 crystal eye doet niets meer.
heeft wel gewerkt op mijn laptop.
ik gebruik vista sp1 waar kan ik de juiste driver vinden ik heb gekeken bij acer er staan er vier bij ik heb deze allemaal uitgeprobeerd er werkt er geen een van.
kan ik op mijn recovery schijf kijken welke ik precies moet hebben /
en waar moet ik dan ergens zoeken bij wat? Ik ben er nog steeds niet achter welke ik moet hebben.
weet iemand raad/oplossing.(map afbeeldingen is leeg )
e de waele

heb software former geinstalleerd en dan op download geklikt en krijg dan de melding kan pagina niet openen.
e de waele

Hoi, Ik heb het zelfde probleem met m'n laptop, heb je het probleem weten op te lossen? Zoja, hoe?

Gr,
Wim

Hij werkt nog steeds niet schijnbaar weet niemand de oplossing
e de waele

Hoi !

Dit:

If moving your pictures to a different file does not correct the problem, this may work:
click on to start, Acer Empowering Technology, then Acer E-Recovery, and choose Restore Apps and Drivers at the bottom of Restore tab. It will extract; then click Install for Vista or (XP) on the left - click Drivers - Camera or CCD - on the right side. That may fix your problem. If that doesn't work, to to Acer to see if there is an update for the orbicam (actually, first go to control panel, then check out device manager to see if you have any nasty big checks. If imaging defices has a big check, try reinstalling the driver there.)

al gelezen cq. uitgeprobeerd ?

Greetz,

Harry.

Ik ga dit nogmaals proberen maar ik heb er geen vertrouwen in hoe langs speelt dit al niet ?
Het zelfde geld voor het probleem dat ik steeds de melding krijg usb apparaat niet herkend of gevonden ook als ik een week geen usb gebruik krijg ik toch deze melding
dat is ook zo iets raars en ik heb vista
e de waele

acer 7720G

Hallo,

Ik probeer al vanaf september 2009 om een firewire card met behulp van acer hulplijn 0900 2020767 te instaleren.
Na vele telefoontjes verder krijg ik steeds te horen " u krijgt binnen 5 werkdagen bericht van ons " nu inmiddels 1 half jaar verder en vandaag 26 februari 2010 om 14.45 uur weer gebeld. zegt de dame na 19 minuten wachten dat ik niet gehoplen kan worden en hulp aan iemand te vragen die wel verstand van instaleren heeft. kort om ik ben gek want waarschijnlijk doe ik de card verkeerd in de gleuf/bus van de noteboek.
Ik ben zeer teleurgesteld in de werkwijze van Acer, inmiddels vele euro's armer met bellen naar Acer a 10 cent per minuut en nog steeds kan ik de fire wire card niet gebruiken.
Help mij alstublieft met een oplossing.

IK heb zelf ook een acer en dit is de laatste want de service is waardeloos mijn webcam werkt nog steeds niet als ik iemand een goede tip mag geven koop NOOIT een acer want ze laten je met alles barsten dat is mijn mening eenmaal gekocht en betaald is gelijk einde verhaal
e de waele

Het is niet de bedoeling een vraag te stellen in iemand anders zijn topic. Daarnaast is het topic niet actueel meer.
Je kan een nieuwe vraag stellen voor je probleem, hier gaat een slotje op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan