Webcam acer aspire 5536 werkt niet op msn!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

nasolini

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2009
hallo,

ik heb eeen acer aspire 5535 met een ingebouwde crystal eye webcam
ik loop al maanden te zoeken naar een oplossing voor mijn probleem. als ik gewoon op het programma klik kan ik de webcam opstarten en doet alles het. maar start ik msn op en wil ik mijn webcam in een gesprek opstarten dan krijg ik deze foutmeldingen.
deze als ik zelf een uitnodiging stuur:
Je webcam kon niet worden gestart. Controleer of je webcam door een ander programma wordt gebruikt en probeer het opnieuw.
en deze als iemand anders een uitnodiging stuurt:
Messenger is op dit moment niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw. (0x8ac70202)

ik heb alles geprobeert. orion, foto's verplaatsen, drivers downloaden, alles openieuw installeren maar ik kan het probleem niet vinden:(

ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen.

groetjes,
Jordi

Laatst bewerkt:
webcam werkt niet op msn

Ik heb ook een ACER en exact hetzelfde probleem en berichtgevingen. ook alles al geprobeerd, tevergeefs. Ik hoor ook graag hoe ik dit kan verhelpen.
vriendelijke groeten,

hallo,

ik heb eeen acer aspire 5535 met een ingebouwde crystal eye webcam
ik loop al maanden te zoeken naar een oplossing voor mijn probleem. als ik gewoon op het programma klik kan ik de webcam opstarten en doet alles het. maar start ik msn op en wil ik mijn webcam in een gesprek opstarten dan krijg ik deze foutmeldingen.
deze als ik zelf een uitnodiging stuur:
Je webcam kon niet worden gestart. Controleer of je webcam door een ander programma wordt gebruikt en probeer het opnieuw.
en deze als iemand anders een uitnodiging stuurt:
Messenger is op dit moment niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw. (0x8ac70202)

ik heb alles geprobeert. orion, foto's verplaatsen, drivers downloaden, alles openieuw installeren maar ik kan het probleem niet vinden:(

ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen.

groetjes,
Jordi

Je moet heb webcam programma van de laptop UITSCHAKELEN!!!
Dan werkt het in MSN wel.

Dus, niet de webcam zelf, maar het Acer webcam programma

Hoii,,
ik zit met hetzelfde probleem.
Hoe schakel ik het Acer webcam programma juist uit?

webcam acer aspire 7530 werkt niet op msn

Hoi,
2 maanden geleden heb ik een acer aspire 7530 gekocht.
In het begin ging de webcam in msn.
Dit heeft twee dagen geduurd.
Toen ik mijn webcam wou opzetten en wou kijken met de webcam( van de andere contactpersoon), lukte dit niet.
Messenger kan geen verbinding maken met volgende contactpersoon krijg ik steeds als melding.

Is er iemand die kan helpen?
Groetjes Joni

hoe zet ik dat dan uit? ik weet het alleen hoe het moet via configuratie scherm en dan apparaat beheer? dan kan ik hem uitschakelen. is dat de goeie manier? als dat de manier is.. dan werkt die niet.

hoe zet ik dat dan uit? ik weet het alleen hoe het moet via configuratie scherm en dan apparaat beheer? dan kan ik hem uitschakelen. is dat de goeie manier? als dat de manier is.. dan werkt die niet.

Ik heb het via deze manier ook geprobeerd, bij mij lukt het dan ook niet... .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan