Webcam beveiliging

Status
Niet open voor verdere reacties.

TomTom1

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 apr 2008
Wie weet er een goed gratis progje voor webcam beveiliging?

nu gebruik ik Securecam, maar ik weet niet hoe die een filmpje maakt, mischien weet iemand dit?

Alvast Bedankt

Als je een CCTV van webcams wilt maken an je webcamXP Free (Single Source) gebruiken.

Met deze programma kan je screenshot's laten maken op motion detection, dit gebruik ik zelf en werkt perfect. Je kan max. 100 camera's op aansluiten (op Professional).
En het programma kan ook een continu film opname maken met geluid (indien beschikbaar)

http://www.webcamxp.com/

Laatst bewerkt:
bedankt:D

ik had deze al is een keer op me pc:D, maar ik snap nie echt
ik kan alleen handmatig vastleggen, hoe kan ik ervoor zorgen dat als ik weg ben en er beweegd iets dat die automatisch opneemt?

alvat bedankt

het is gelukt:D, ik kan nu foto's zien:D

is er ook een film mogelijkheid, dus als iets beweegt dat die film opneemt?

Alvast Bedankt:D

het is gelukt:D, ik kan nu foto's zien:D

is er ook een film mogelijkheid, dus als iets beweegt dat die film opneemt?

Alvast Bedankt:D

Je kan Motion Caption aanzetten en gevoeligheids graad instelling als WebcamXP iets ziet bewegen neemt die automatisch een foto of hij start een opname.

ik heb ondertussen webcam xp met licensie:) maar waar kan ik mijn webcam aanklikken? want ik zie nu zwart beeld, volgensmij herkent die hem niet

ik heb ondertussen webcam xp met licensie:) maar waar kan ik mijn webcam aanklikken? want ik zie nu zwart beeld, volgensmij herkent die hem niet

rechtermuisknop op het webcam scherm en vervolgens de ingang (webcam) selectere, je kan daar ook een video in plaatsen en die uitzenden over het internet.

Soms gaat m'n webcam en dan weer niet!

pc is in het verleden een paar keer aangevallen geweest.
zou het kunnen zijn dat men een webcam kan hacken!!!!!!!!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan