webcam doet het niet op msn!

Status
Niet open voor verdere reacties.

nasolini

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2009
hallo,

ik heb een acer aspire 5535. hij herkent mijn webcam in msn. als ik op het symbool klik. opent de cam en zie ik mezelf zitten. als mijn partner dan op accept klikt laad hij gewoon. tot hij klaar is met laden. en dan valt de cam uit. heb geprobeert of het aan de afbeeldingen map, werkt niet. het is echt heel raar. van de een op de andere dag doet ie het niet meer!:evil:

nja ik hoop wat info te kunnen vergaren hier.

groetjes...

dit werkt zoiezo als je een MCAfee virusscanner heb en je msn niet werkt op msn

met de reden :

je webcam word door een ander prgramma gebruikt..

heb je MCAfee viruscanner ? miss verhelt het dan tog je probleem ?

ik heb avast en avg free:P mcafee stond erop maar is helemaal verwijderd.

Wat ik namelijk weet van een McAfee siteadvisator

is dat als je deze stapen volgt:

Start > Deze computer > :C > Progam Files > McAfee > Siteadvistor > Sasets > Msnger >
Verander Enbled=1 naar Enbled=0

en dan je pc Opnieuw opstart om het van kracht te laten gaan,

dat het probleem weg KAN zijn

miss oet je dit eens proberen maar dan bij de AVG Virsscanner mappen ofzo ?

Laat het nog even weten of het geholpen heeft

hee.. heel raar.ik ben nu terug in mijn eigen huis. met een andere internet provider. en nu doet hij het wel.. toch heel erg bedankt voor de info allemaal.

Geen dank klik nog even rechtsonder op vraag opgelost voor het geval je het nog niet gedaan had:)

Als ik de wijziging van 1 naar 0 in sasets.ini op wil slaan, lukt dat niet (kan het bestand niet maken, controleer of juiste pad en juiste bestandsnaam zijn ingevoerd).
Mijn webcam werkt al enige tijd niet meer in oa. msn en word, wel in acer crystal eye en skype bijvoorbeeld. Heb de verandering al meerdere keren proberen op te slaan, maar het lukt echt niet. Ook het upgraden van de Site Advisor heeft geen uitweg geboden. De codering staat op ANSI bij opslaan.

Laatst bewerkt:
help!!

ik heb ook een acer aspire, met ingebouwde cristal eye webcam.
ik heb niet hetzelfde probleem maar wel een soortgelijk:confused:

als ik iemand uitnodig dan staat er vaak dat ik het afgewezen heb terwijl dat niet zo is
of als ik uitgenodigt word en accepteer dan gaat hij eerst wel laden maar daarna stopt hij er opeens mee.:shocked:

zou graag willen dat dit opgelost werd..
weet iemand een oplossing?

:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan