webcam doet het niet :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

dickiesssss

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2004
:( mijn webcam doet het niet. voordat mijn computer werd geformateerd deed hij het wel. usb poorten werken wel goed. geeft foutcode 28 aan! hoe kan ik dit oplossen...ik heb de cam geinstaleerd via de cd ..echter de allereerste keer dat ik um had geinstaleerd (voor dat hij werd geformateerd) deed hij het ook al niet, speciaal naar een zaak toegbracht...die heeft toen een driver gedownload, weet niet welke. weet iemand welke ik moet downloaden voor windows 98.ps.s ik heb een toucam pro II pcvc 840 hoop dat iemand het weet! groet!

Hier kun je de nieuwste driver voor je webcam voor onder windows 98 download.

Gevonden op deze
website.

Succes,

helaas

deze optie heb ik al geprobeerd...het gaat allemaal prima maar totdat ik tevoorschijn krijg dat ik de stekker in de usb poort moet doen, deze zit er al in maar hij reageert er niet op, misschien moet ik de camara eerst verwijderen bij nieuwe hardware maar ik heb geen idee hoe dat moet, suggestie? want hij geeft nog steeds aan: sorry, geen opnameapparaat gevonden. ik had dit probleem ook al, zoals in mijn vraag verteld, de allereerste keer toen ik hem zou instaleren. computerwinkel heeft hem toen geinstaleerd. please help me!!

software en drivers enzo verwijderen via instellingen>software daarna opnieuw opstarten en cam eruit halen, daarna installeren via cd, pc afsluiten, cam erin plantten en aanzetten, als het goed is vind je pc de cam en vraagtie om de drivers enzo, maar die heb je al geinstalled, vintie die, komt allemaal goed mijn kind... tkomt allemaal goed mijn kind... :p :D :thumb:

problem solved

het is nu opgelost, echter heb ik nieuw probleem....wanneer ik um aangesloten heb doet hij het alleen krijg ik zwart beeld, als ik naar iopties wil gaan en beeldinstellingen wil veranderen eeft hij het volgende aan: VPROPERTY heeft een fout met betrekking tot een ongeldige pagina veroorzaakt in
module KERNEL32.DLL op0167:bff87ede.... hoe kan ik dit oplossen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan