Webcam doet niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

AnnettevD

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2002
Berichten
5
Hallo,

afgelopen vrijdag heb ik mijn pc ge-formatteerd. Zojuist wilde ik de software voor de webcam (Philips PCVC675K/PCVC680K, Version 1.2)er weer opzetten, maar het gaat helaas niet. Bij de installatie wil de software een 'voorbeeldweergave' laten zien (hier kun je alvast de instellingen regelen), maar dit pakt hij niet en ik zie de dan foutmelding :
'PWIZARD heeft een fout met betrekking tot een ongeldige pagina veroorzaakt in
module CAMEXT10.AX op0177:015c379f.'

Verder komtie niet, en hij sluit de installatie af.
Ik heb al jaren geen problemen gehad met mijn cam : geen updates, drivers e.d. nodig gehad.
Maar hoe kan dit? Mis ik nu toch iets op m'n pc?

Als ik op 'Deze Computer' klik, en daarna op 'Prestaties', zik ik nu ook staan :
'Wisseling van compatibiliteitsmodus verlaagt systeemprestaties.

Windows kon een real-modus stuurprogramma of geheugenresident programma dat in het bestand Config.sys of Autoexec.bat werd geladen, niet identificeren. Hierna verschijnt er nog een bericht met de naam van het programma of stuurprogramma dat het probleem heeft veroorzaakt.
Omdat het programma of stuurprogramma niet kon worden geïdentificeerd, is Windows overgeschakeld naar de MS-DOS-compatibiliteitsmodus om ervoor te zorgen dat het programma kan worden uitgevoerd. Dit heeft echter nadelige gevolgen voor de algehele prestatie van uw systeem. Als u de prestatie wilt verbeteren, verwijdert u het programma of stuurprogramma of neemt u contact op met de leverancier voor een nieuwe programmaversie.'


Heeft dit er iets mee te maken?
 
By the way : Onder Apparaatbeheer - USB-Controller staat alles ook goed, dus geen vraagtekentjes o.i.d.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan