Webcam gaat opeens aan

• Onderwerp starter Onderwerp starter Hyxof
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Hyxof

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2013
Beste mensen mijn webcam start soms van zelf op ik heb windows 8 en dan opent het cyberlink Youcam zonder mij toestemming.
Ik heb mijn computer gescant met Avg / Kaspersky / Avira en ik kon geen virus vinden.
Nu heb ik laatst malwarebyets gedownload en ik vond de eerste keer 2 spyware meldingen ik heb het niet verwijderd en gestart om te kijken of andere programma's het zelfde vonden.
Daarna heb vond ik alleen maar PUD files met malwarebyets.
Wat kan de oorzaak zijn dat me webcam plotseling aan gaat?
Ook als ik niet zit te skype

Laatst bewerkt:
cyberlink Youcam zelf, het is een gratis programma met veel sponsors (websites die automatisch al standaard worden ingesteld en zelfde geld voor zoekmachines (delta,bing enz..) ) ik zou het verwijderen, als je me verteld waar je het voor gebruik zoek ik een ander programmatie voor je wat dit niet doet automatisch doet.

MVG, Niels Eulink

je kan het toch ook direct op skype gebruiken ? het heeft toch geen meerwaarde bahalfe die rare dingen die je in beeld kan toveren ?
als het wel een meerwaarde voor u heeft kan u dat dan aan me uitleggen kan ik een soort gelijk programmatje zoeken

Laatst bewerkt:
Dus komt het door cyberlink dat het vanzelf opstart?

jep, alleen maar denk ik, het is een gratis programma met veel sponsors (websites die automatisch al standaard worden ingesteld en zelfde geld voor zoekmachines (delta,bing enz..) )
de teks met onderstreepte gedeelte het ik net al in een zin gebruik
en miss ook wel met andere rotzooi...

Heel erg bedankt nu weet ik dat het door cyberlink zelf komt :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan