Webcam gebruik in Msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

EricenNicole

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 sep 2009
Hallo helpers,

Ik loop al een tijd te zoeken en kom er niet uit,
Sinds kort nieuwe laptop Toshiba L500-128 met ingebouwde webcam.
Werkt prima alleen niet in Msn.
Bij de ene persoon niks geen probleem, elkaar uitnodigen en klaar.
Bij 2 andere personen het volgende:
Ik word uitgenodigd en accepteer, daarna zie ik die persoon in het ene vakje.
Mijn webcam blok blijft dan op afbeelding webcam staan met rood kruis erdoor. Zodra ik dan het icoontje aanklik bij mijn eigenwebcam om die te starten gooit ie de verbinding eruit van beiden. Dus alleen webcam beeld andere persoon, msn blijft gewoon open.
Hoe kan het dat dat bij de ene wel werkt en de ander niet??
Wat we ook doen of wie wie uitnodigt het blijft hetzelfde. Doordat alles zo nieuw is heb ik de nieuwste versie Msn en die personen hebben ook opnieuw geinstalleerd.

Nog een vraag, als het goed is moet je toch in msn via acties je eigen webcam kunnen starten? ook als je geen gesprek voert met iemand?? Want dat kan ik ook niet.
Trouwens ook niet als ik wel gesprek voer want ook dan blijft " eigen webcam starten" grijs en kan ik niks aanklikken.

Ik heb niks hoeven installeren voor de webcam, is allemaal automatisch gegaan bij installeren totaal pakket laptop. Windows vista.

Sorry, ik ben best een leek dus probeer me in duidelijke taal te helpen :o

Alvast bedankt voor de moeite !

Eric

webcam probleem

Heb precies t zelfde probleem..en weet ook niet hoe te verhelpen..

Hoi

Ik heb het inmiddels opgelost door msn 2009 eraf te gooien en de versie 8.5 erop te zetten !

Werkt nu weer prima !! Schijnt nog een bug te zitten in de msn 2009 nieuwste versie !

webcam probleem

Bedankt Eric voor je oplossing hier te melden,maar waar vind je de oudere versie nog van msn? t was toch verplicht om over te schakelen naar de nieuwere versie?

gr nana

Nee hoor, je bent niks verplicht. Gewoon op google "downloaden msn 8.5" zoeken,
wel eerst 2009 eraf gooien.
succes

webcam probleem

Oke Eric..dankjewel ,zal eens aan de slag gaan..

gr nana

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan