EricenNicole
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 24 sep 2009
Hallo helpers,
Ik loop al een tijd te zoeken en kom er niet uit,
Sinds kort nieuwe laptop Toshiba L500-128 met ingebouwde webcam.
Werkt prima alleen niet in Msn.
Bij de ene persoon niks geen probleem, elkaar uitnodigen en klaar.
Bij 2 andere personen het volgende:
Ik word uitgenodigd en accepteer, daarna zie ik die persoon in het ene vakje.
Mijn webcam blok blijft dan op afbeelding webcam staan met rood kruis erdoor. Zodra ik dan het icoontje aanklik bij mijn eigenwebcam om die te starten gooit ie de verbinding eruit van beiden. Dus alleen webcam beeld andere persoon, msn blijft gewoon open.
Hoe kan het dat dat bij de ene wel werkt en de ander niet??
Wat we ook doen of wie wie uitnodigt het blijft hetzelfde. Doordat alles zo nieuw is heb ik de nieuwste versie Msn en die personen hebben ook opnieuw geinstalleerd.
Nog een vraag, als het goed is moet je toch in msn via acties je eigen webcam kunnen starten? ook als je geen gesprek voert met iemand?? Want dat kan ik ook niet.
Trouwens ook niet als ik wel gesprek voer want ook dan blijft " eigen webcam starten" grijs en kan ik niks aanklikken.
Ik heb niks hoeven installeren voor de webcam, is allemaal automatisch gegaan bij installeren totaal pakket laptop. Windows vista.
Sorry, ik ben best een leek dus probeer me in duidelijke taal te helpen
Alvast bedankt voor de moeite !
Eric
Ik loop al een tijd te zoeken en kom er niet uit,
Sinds kort nieuwe laptop Toshiba L500-128 met ingebouwde webcam.
Werkt prima alleen niet in Msn.
Bij de ene persoon niks geen probleem, elkaar uitnodigen en klaar.
Bij 2 andere personen het volgende:
Ik word uitgenodigd en accepteer, daarna zie ik die persoon in het ene vakje.
Mijn webcam blok blijft dan op afbeelding webcam staan met rood kruis erdoor. Zodra ik dan het icoontje aanklik bij mijn eigenwebcam om die te starten gooit ie de verbinding eruit van beiden. Dus alleen webcam beeld andere persoon, msn blijft gewoon open.
Hoe kan het dat dat bij de ene wel werkt en de ander niet??
Wat we ook doen of wie wie uitnodigt het blijft hetzelfde. Doordat alles zo nieuw is heb ik de nieuwste versie Msn en die personen hebben ook opnieuw geinstalleerd.
Nog een vraag, als het goed is moet je toch in msn via acties je eigen webcam kunnen starten? ook als je geen gesprek voert met iemand?? Want dat kan ik ook niet.
Trouwens ook niet als ik wel gesprek voer want ook dan blijft " eigen webcam starten" grijs en kan ik niks aanklikken.
Ik heb niks hoeven installeren voor de webcam, is allemaal automatisch gegaan bij installeren totaal pakket laptop. Windows vista.
Sorry, ik ben best een leek dus probeer me in duidelijke taal te helpen

Alvast bedankt voor de moeite !
Eric